Page 2 of 13 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 16 to 30 of 189
  1. #16
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Ethereal View Post
    Really now?

    What have you asked me to do since joining the team again?
    You talk about flaming and trolling, but that happens in every section on MPGH.
    Might help if people that came to this section didn't come in here trolling themselves,
    and I have plenty of examples of that..
    I find this a complete joke considering that there are other staff positions that are simply useless anyway.

    I made the badges for sotw, I help Ryguy with posting the winner threads, and made the current threads while he was gone..but yeah I'm useless..I could have been doing other things with my time, BUT I DIDN'T.
    Those who flame and troll get banned - simple as that. Shit coming from "staff", flaming people, bashing their work.. needless and unacceptable. If people come in here and troll, have your minion delete the posts/threads, or you could report it yourself and have upper staff deal with it, but bashing regular members for no real reason at all = bullshit. Give me a few examples of "staff" that are useless, GFX was the most useless position, followed by the publisher group which isn't really doing shit and will be facing the same restructuring.

    Now, I have no idea what you may or may not have done, no one is saying you in particular are useless, but I am removing everyone for the time being until we can get some strong leadership which hopefully will turn this section around.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  2. #17
    Storm's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    831
    Reputation
    27
    Thanks
    105
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post

    Those who flame and troll get banned - simple as that. Shit coming from "staff", flaming people, bashing their work.. needless and unacceptable. If people come in here and troll, have your minion delete the posts/threads, or you could report it yourself and have upper staff deal with it, but bashing regular members for no real reason at all = bullshit. Give me a few examples of "staff" that are useless, GFX was the most useless position, followed by the publisher group which isn't really doing shit and will be facing the same restructuring.

    Now, I have no idea what you may or may not have done, no one is saying you in particular are useless, but I am removing everyone for the time being until we can get some strong leadership which hopefully will turn this section around.
    was i just ignored?

  3. The Following User Says Thank You to Storm For This Useful Post:

    Nexulous (06-19-2011)

  4. #18
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    Quote Originally Posted by +dd. Storm View Post


    was i just ignored?
    I'm pretty sure about that.

  5. #19
    Haze's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    NZL (GMT+12)
    Posts
    6,210
    Reputation
    292
    Thanks
    757
    My Mood
    Sneaky
    Oh thank god, someone finally realized the truth and did something.

    @Dave84311

  6. #20
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    Fuck off Haze.

  7. #21
    Storm's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    831
    Reputation
    27
    Thanks
    105
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by Songkipark View Post


    I'm pretty sure about that.


    ffs

  8. #22
    Haze's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    NZL (GMT+12)
    Posts
    6,210
    Reputation
    292
    Thanks
    757
    My Mood
    Sneaky
    Quote Originally Posted by Songkipark View Post
    Fuck off Haze.
    problem?

  9. #23
    Faux's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Winnipeg, Manitoba
    Posts
    1,344
    Reputation
    33
    Thanks
    272
    My Mood
    Pensive
    Not trying to be a kissass or anything, but a fresh start never hurts.

  10. #24
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    its now gonna be some low nov asswipe who sucks dicks


    Shifty sexy shit


  11. #25
    Faux's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Winnipeg, Manitoba
    Posts
    1,344
    Reputation
    33
    Thanks
    272
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    its now gonna be some low nov asswipe who sucks dicks
    I know who your talking about, and thats a little harsh. :\

  12. #26
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Faux View Post
    I know who your talking about, and thats a little harsh. :\
    im actually not refrencing anyone tbh, im just sayin thats what's gonna happen


    Shifty sexy shit


  13. #27
    Faux's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Winnipeg, Manitoba
    Posts
    1,344
    Reputation
    33
    Thanks
    272
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    im actually not refrencing anyone tbh, im just sayin thats what's gonna happen
    Oh wait, i re read your comment. I thought you said low Mod instead of low Nov.

    NEVERMIND! Ugh that was retarded. lol.

  14. #28
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    If anything Haze should be in the team. He can at least make utube layouts. I can as well, but jpg pisses me off to much, and I'm next to useless for actual interface designing.

  15. #29
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Doc View Post
    If anything Haze should be in the team. He can at least make utube layouts. I can as well, but jpg pisses me off to much, and I'm next to useless for actual interface designing.
    last time haze was on the team he did fuck all, just saiyin


    Shifty sexy shit


  16. #30
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    last time haze was on the team he did fuck all, just saiyin
    Except he's minion now, so he kinda has to be on MPGH anyways.

Page 2 of 13 FirstFirst 123412 ... LastLast