Thread: Free Siggy.

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Jo33333's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Washington St.
    Posts
    808
    Reputation
    13
    Thanks
    308

    Free Siggy.

    First come first serve.

    v1:


    v2:



    Don't ask for it if you I've made you one, or if you're not going to use it.


    Render Used:
    Last edited by Jo33333; 10-13-2008 at 09:47 PM.

  2. #2
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    it looks like you added stock shit and erased part of it and slapped on the render on there
    cuz' its not blended in right together right to easy to tell

    /no rip
    i lol'd

  3. #3
    Koto's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    251
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Pretty nice sig I would take it if I didn't got the cruel one maybe a next sig I will use it I like it

  4. #4
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Very nice Jo!!

    Btw thats not a render, its a stock.

    Although the render isnt blended in very well. But since its a sig for someone else I guess we dont end up putting our best effort into it.

  5. #5
    moosicgawd's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    C:\user\Josh\Pictures\Portfolio\
    Posts
    3,462
    Reputation
    37
    Thanks
    126
    My Mood
    Sleepy
    nice, i think im gunna stick to my own sig for now though.
    The night fades with a breath of sunshine.

  6. #6
    Threadstarter
    Bobo's Trainer
    Jo33333's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Washington St.
    Posts
    808
    Reputation
    13
    Thanks
    308
    Quote Originally Posted by Gourav2122 View Post
    it looks like you added stock shit and erased part of it and slapped on the render on there
    cuz' its not blended in right together right to easy to tell

    /no rip
    i lol'd
    Hmm, you've always seem to not like my work.
    Seeing as how you judge before you even take a look at it.

    I added a couple effects to the render itself. If the eye wasn't obvious enough.

    Added a couple C4D's in the background, smudged the edge of the render. Adding some lighting effects.

    Kinda messed up the right site of the sig. Was actually a 30 layer signature, believe it or not.

  7. #7
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by Jo33333 View Post
    Hmm, you've always seem to not like my work.
    Seeing as how you judge before you even take a look at it.

    I added a couple effects to the render itself. If the eye wasn't obvious enough.

    Added a couple C4D's in the background, smudged the edge of the render. Adding some lighting effects.

    Kinda messed up the right site of the sig. Was actually a 30 layer signature, believe it or not.
    its not that i not like your work
    i am trying to be the only one to criticize it...
    cuz every one on the forums now says
    "OMG SWEET SIG + 1 post good work"
    Last edited by Gourav2122; 10-13-2008 at 09:34 PM.

  8. #8
    Threadstarter
    Bobo's Trainer
    Jo33333's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Washington St.
    Posts
    808
    Reputation
    13
    Thanks
    308
    Quote Originally Posted by Gourav2122 View Post
    its not that i like work
    i am trying to be the only one to criticize it...
    cuz every one on the forums now says
    "OMG SWEET SIG + 1 post good work"
    Well, if your going to try and criticize. You might as well do some constructive criticism.

    What would YOU suggest?

    Did a little but of touches to it based on the feedback:



    Last edited by Jo33333; 10-13-2008 at 09:41 PM.

Similar Threads

  1. Free Siggy :o
    By ImNoobzz in forum Art & Graphic Design
    Replies: 22
    Last Post: 11-04-2008, 07:49 PM
  2. Free siggy.
    By .Amnesia in forum Art & Graphic Design
    Replies: 17
    Last Post: 10-29-2008, 12:00 PM
  3. Free siggy :D
    By moosicgawd in forum Art & Graphic Design
    Replies: 7
    Last Post: 10-18-2008, 06:13 PM
  4. Free siggy!
    By Super Martin in forum Art & Graphic Design
    Replies: 8
    Last Post: 10-14-2008, 03:43 PM
  5. I too want free siggy
    By AlexSlyeore in forum Help & Requests
    Replies: 3
    Last Post: 06-06-2008, 05:51 PM

Tags for this Thread