Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Bull3t's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    1,527
    Reputation
    5
    Thanks
    162

    Bull3t's Gallery

    Gallery - Bull3t's Blog

    Knock yourselves out. Some of them date back to 2005, it's just kinda cool too see how much I've improved. I had two years of inactivity and got 10x better, don't really understand that. Meh.





  2. #2
    b16hatch94's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Anchorage, Alaska Also Here In GFX Section 7 Days A Week
    Posts
    327
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    wow... bull3t that is some amazing stuff... but alot of it look the same(no offense) but wow you have come a long way my friend!!!

  3. #3
    Bull3t's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    1,527
    Reputation
    5
    Thanks
    162
    Yeah a lot of it is very similar, I seem to find a style and stick to it. Especially the earlier ones (even the text is pretty much identical). I don't often move away from it either, it's annoying really.





  4. #4
    b16hatch94's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Anchorage, Alaska Also Here In GFX Section 7 Days A Week
    Posts
    327
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    its cool its sorta like me too... you become so familiar with one you wanna stick with one....

Similar Threads

  1. Chronologix's Gallery
    By Chronologix in forum Art & Graphic Design
    Replies: 350
    Last Post: 09-02-2008, 06:56 AM
  2. Bull3t's Gallery
    By Bull3t in forum Art & Graphic Design
    Replies: 42
    Last Post: 07-01-2007, 01:11 AM
  3. Xzz's Gallery
    By h0ang in forum Art & Graphic Design
    Replies: 15
    Last Post: 06-26-2006, 05:10 AM
  4. Jadedfrog's Gallery
    By jadedfrog in forum Art & Graphic Design
    Replies: 23
    Last Post: 05-15-2006, 03:29 AM
  5. Gallery
    By Bull3t in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 1
    Last Post: 02-19-2006, 07:13 AM

Tags for this Thread