Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 46 to 60 of 120
  1. #46
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by Stealez4ever View Post
    WDF is with the OBAMA, Gay Porn folders.... LOLOLOL I read the thread. wdf. Guize stop fucking with him. I believe he made tat folder and stuffed it with school essays
    Finally someone who isnt currently high

  2. #47
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,271
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    lmao do you seriously think I didnt rename the folder just for the pic?

    Whenever I post something on MPGH I always look at what I took a pic of. I thought it would be funny but obviously some of you are taking it waaaaay to seriously..

    I guess its not your fault sarcasm is hard to notice on the *********.
    Lol, what if it's not I who can't sense the sarcasm?

  3. #48
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by -XpliCitt- View Post
    Lol, what if it's not I who can't sense the sarcasm?
    Fuck.

    hahaha

    I knew you was jus playin :P

    (I hope everyone else is too :@)

  4. #49
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,271
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    Fuck.

    hahaha

    I knew you was jus playin :P
    .

  5. #50
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    Period glitch. Yay. BTW Iwin, how's that FPS game comin along?

  6. #51
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by Stealez4ever View Post
    Period glitch. Yay. BTW Iwin, how's that FPS game comin along?
    mmm pretty good from my side of the bargain.

    i've been modeling some weapons/maps & shit while seemliss is still learning how to use the engine & code, etc.

    I havent talked to Seemliss in a while but I hope he's progressing.

  7. #52
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    §tealez says "He better be.." Where is he anyway??

  8. #53
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by Stealez4ever View Post
    §tealez says "He better be.." Where is he anyway??
    not on Xfire.

  9. #54
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    I dont understand why you were trying to hide it in the beggining if it was only a joke...\
    Dude its okay, Just come out in the open with it. You will feel a lot better when its off of your shoulders.

  10. #55
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    lol he wasn't. it's a finding game..kinda.

  11. #56
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Quote "Somebody here is an expert photoshopper."

    The no homo thing under his name sounds like denial to me.

    Rainbow sign in his sig (also sign of gay freedom)

    Pink overlay for the subscribe me.

    Purple Font

    Hmmm....

  12. #57
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    in da pic, who's Andrew.. is taT U?

  13. #58
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,271
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Sw337k1ll View Post
    Quote "Somebody here is an expert photoshopper."

    The no homo thing under his name sounds like denial to me.

    Rainbow sign in his sig (also sign of gay freedom)

    Pink overlay for the subscribe me.

    Purple Font

    Hmmm....
    Lmfao, actually lol'd irl at that.

  14. #59
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    .

  15. #60
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by Sw337k1ll View Post
    Quote "Somebody here is an expert photoshopper."

    The no homo thing under his name sounds like denial to me.

    Rainbow sign in his sig (also sign of gay freedom)

    Pink overlay for the subscribe me.

    Purple Font

    Hmmm....
    you're takin this way to serious. lmao

    dont lie but how old are you? lol

Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast

Similar Threads

  1. Free Warrock Accounts!!!!! Over 50 Accounts!!!
    By newdarkind in forum Selling Accounts/Keys/Items
    Replies: 0
    Last Post: 04-18-2010, 04:32 PM
  2. That gay free vip is over.
    By AVGN in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 28
    Last Post: 01-18-2010, 06:01 PM
  3. OVER 3000
    By .Amnesia in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 12-04-2009, 11:39 AM
  4. IT'S OVER 3000!!!
    By Shark in forum General
    Replies: 18
    Last Post: 06-12-2009, 10:13 PM
  5. EXTRA EXTRA free nx over here
    By jasonrocks in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 0
    Last Post: 03-10-2009, 02:44 PM

Tags for this Thread