Thread: Image Hosting.

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 41 of 41
  1. #31
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    Oooh yay, GJ Joe.
    Yes, PB is just gay.

    Hey guys, once I open the separate GFX forum, it also has a gallery, so that'll be avaliable too!
    Last edited by BPK; 02-28-2009 at 09:26 PM.
    Procrastination Fascination.

  2. #32
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,271
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by BPK View Post
    Oooh yay, GJ Joe.
    Yes, PB is just gay.

    Hey guys, once I open the separate GFX forum, it also has a gallery, so that'll be avaliable too!
    Lmao, so now you're doing that too?
    Isn't iWin doing the same?

  3. #33
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by -XpliCitt- View Post
    Lmao, so now you're doing that too?
    Isn't iWin doing the same?
    we had this idea months ago but never really started it lol

  4. #34
    BSG.Flash's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    広島沖縄
    Posts
    3,245
    Reputation
    30
    Thanks
    219
    My Mood
    Angelic
    Thanks.
    I'll put it in my favorites.

    ..::Latest::..

    ..::Gifts::..
    [][][][][][]

  5. #35
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    we had this idea months ago but never really started it lol
    Lol yup.

    And Greg deleted it. D:
    Procrastination Fascination.

  6. #36
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    it just hit me that youre gonna have a couple thousand gigs fast, my comp only has 500G with a 500G external hard drive, since ive filled up 450G of the first and thought i would need a second

    but dam youre gonna have to be buying tons of hard drives lol
    and get them all hooked to your computer youre gonna have an enourmous mess of shit on the floor everywhere lol

    unless youre at some kind of business
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  7. #37
    Who's Awesome. Your Awesome!
    Sharpryno's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Ψυχολογία?
    Posts
    608
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Asleep
    Why a seperate gfx forum..
    I got a feeling it's going to fail like last time :|

  8. #38
    JSPTawa's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    right really good

  9. #39
    Zen's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Location
    Eating a fucking burrito.
    Posts
    5,402
    Reputation
    239
    Thanks
    299
    My Mood
    Cynical
    konflict ur sig is quite scary

    and lol wen he said the hardrives all over i remembered my friends computer held together by duct tape and he used a fan like a desk fan 2 cool it with no casing lmfao

  10. #40
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by uknown101 View Post
    konflict ur sig is quite scary

    and lol wen he said the hardrives all over i remembered my friends computer held together by duct tape and he used a fan like a desk fan 2 cool it with no casing lmfao
    L O L

    Exactly just HOW poor/cheap is he?
    Procrastination Fascination.

  11. #41
    RJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Over there.
    Posts
    5,545
    Reputation
    1082
    Thanks
    1,403
    My Mood
    Twisted
    Good lookin' Jo3.

    END THE FED

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. Virus Scan, Image and Video Hosting Sites
    By Flash in forum Blackshot Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 01-20-2011, 07:02 AM
  2. Virus Scan, Image and Video Hosting Sites
    By Flash in forum Gunz General
    Replies: 0
    Last Post: 01-19-2011, 11:18 AM
  3. Virus-Scan/Image/Video Hosting Sites!
    By Julma Henri in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 12
    Last Post: 11-30-2010, 10:44 AM
  4. Host an image
    By /b/oss in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 0
    Last Post: 05-14-2010, 07:29 AM

Tags for this Thread