Thread: Hey guys

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    SgtMiclan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    536
    Reputation
    10
    Thanks
    42
    My Mood
    Cynical

    Hey guys

    Hey im kinda back i dont have internet in my new apartment yet but i should have some crazy sigs up soon hopefully.
    ..: Newest :..



  2. #2
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Who r u....0.O

  3. #3
    SgtMiclan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    536
    Reputation
    10
    Thanks
    42
    My Mood
    Cynical
    i dont think i know you either lol but nice siggy nah i just know a few peeps in the gfx section.
    ..: Newest :..



  4. #4
    Metro's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    1,989
    Reputation
    27
    Thanks
    149
    welcome back


  5. #5
    SgtMiclan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    536
    Reputation
    10
    Thanks
    42
    My Mood
    Cynical
    thanks im gettin pretty good considering i have nothing to do but do photoshop haha

    damn also, nice new sigs man, shit everyones gettin uber good now lol
    ..: Newest :..



  6. #6
    OO7's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Join Date :@
    Posts
    1,248
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    My Mood
    Dead
    welcome back to our country

  7. #7
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    WB !
    cya around man

  8. #8
    OO7's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Join Date :@
    Posts
    1,248
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    My Mood
    Dead
    The only reason I posted here is to show off my newest sig to him

  9. #9
    The Game's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    On you mom "Doggystyle"
    Posts
    729
    Reputation
    12
    Thanks
    55
    My Mood
    Confused
    Yep your right everyone is getting good even me remember me Litlg555 xD i had a name change ;P

  10. #10
    kirapwns's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    [GFX] Section.
    Posts
    1,413
    Reputation
    18
    Thanks
    51
    My Mood
    Amused
    Whats up Sarge, glad to see you back.

    Can't wait to see your new sigs!

  11. #11
    Weed Farmer™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    i iz houmles
    Posts
    1,351
    Reputation
    3
    Thanks
    135
    My Mood
    Psychedelic
    how can you post this if you have no internet ?
    omg :s


  12. #12
    SgtMiclan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    536
    Reputation
    10
    Thanks
    42
    My Mood
    Cynical
    Kirapwns got gfx nice man and nice sigs everone.
    ..: Newest :..



  13. #13
    .Amnesia's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm the ghost who is haunting you.
    Posts
    3,655
    Reputation
    45
    Thanks
    241
    My Mood
    Amused
    Wb buddy .

Similar Threads

  1. Hey Guys!
    By Mexiforce in forum General
    Replies: 18
    Last Post: 09-06-2006, 06:50 PM
  2. Hey Guys! It's Saudi Arabia!!!
    By arunforce in forum General
    Replies: 8
    Last Post: 08-30-2006, 04:40 AM
  3. hey guys
    By SadisticGrin in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 2
    Last Post: 08-30-2006, 12:21 AM
  4. [Done] hey guys i suk at making sigs ^^
    By metabee22 in forum Help & Requests
    Replies: 11
    Last Post: 06-10-2006, 02:16 PM
  5. Hey guys
    By ktspaz in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 01-15-2006, 07:41 AM

Tags for this Thread