Thread: Help. Srsly.

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired

    Help. Srsly.

    Title says it all. As you all know, i FUCK at text. I dont know what happenes but it turns pixelly when i upload. D:< When i save in ps, it looks clear and nice but some evil pixel demon eating up my CLEAR TEXT GOD DAMNIT.

    Anyway to solve this evil demon proplem? I'll thank and rep u this time. This is a major problem of my gfx artwork.

  2. #2
    Metro's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    1,989
    Reputation
    27
    Thanks
    149
    uh get a new uploader?


  3. #3
    Greg's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,806
    Reputation
    51
    Thanks
    86
    My Mood
    Amused
    Yeah, I think I know what it is.
    When you do your text, don't stay on "Normal", put it on "Smooth"

  4. The Following User Says Thank You to Greg For This Useful Post:

    apeguy (08-16-2009)

  5. #4
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by V I R U S View Post
    Yeah, I think I know what it is.
    When you do your text, don't stay on "Normal", put it on "Smooth"
    ?_? Wheres that option ?_?

  6. #5
    Talking walls speak and spell my life story.
    MPGH Member
    -ParallaX's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    In your mom's vagina.
    Posts
    1,865
    Reputation
    211
    Thanks
    121
    My Mood
    Stressed
    right click your text

    EDIT: i show u in teamvviewer


  7. #6
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by V I R U S View Post
    Yeah, I think I know what it is.
    When you do your text, don't stay on "Normal", put it on "Smooth"
    Holy shit. Ur my hero. REP AND THANKS!

  8. #7
    Talking walls speak and spell my life story.
    MPGH Member
    -ParallaX's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    In your mom's vagina.
    Posts
    1,865
    Reputation
    211
    Thanks
    121
    My Mood
    Stressed
    emm you didnt know that?

    i do it on all my sigs :@


  9. #8
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    I totally 4got about that option. FUCK.

    O well, thanks, hope u enjoy ur rep. xD

  10. #9
    Kyle's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    [England, UK...] Activity Time: GMT (9am-8pm)
    Posts
    1,937
    Reputation
    92
    Thanks
    359
    lol *facepalm*. You should have known that dude.


    War does not determine who is right- only who is left.



  11. #10
    Greg's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,806
    Reputation
    51
    Thanks
    86
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by apeguy View Post
    I totally 4got about that option. FUCK.

    O well, thanks, hope u enjoy ur rep. xD
    Thanks

  12. #11
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by EnergyK View Post
    lol *facepalm*. You should have known that dude.
    I do, juts totaly 4got about that. *double facepalm*

  13. #12
    LegendaryAbbo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    5,244
    Reputation
    23
    Thanks
    546
    My Mood
    Relaxed
    woah.. brings up the second palm :O

    also don't save as jpeg. he, nah I know you know that I'm just really bored and couldn't find anywhere to post....

Similar Threads

  1. [Help Request] Combat arms Vid help
    By djw111 in forum Combat Arms Help
    Replies: 4
    Last Post: 12-24-2011, 06:06 PM
  2. [Help Request] AFK Bot [help]
    By fet in forum Combat Arms Help
    Replies: 7
    Last Post: 04-28-2011, 04:17 AM
  3. [Help Request] Ajuda / Help
    By - Battery' in forum Combat Arms BR Coding Help
    Replies: 3
    Last Post: 04-22-2011, 08:15 PM
  4. [Help Request] Help my!
    By Windowns7 in forum Combat Arms BR Coding Help
    Replies: 2
    Last Post: 04-18-2011, 02:41 PM
  5. OMG WTF? SRSLY HELP PLS!
    By DigitalMind in forum Call of Duty Modern Warfare 2 GSC Modding Help/Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 09-10-2010, 10:49 AM

Tags for this Thread