Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33
  1. #16
    saiaapiz's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Gender
    male
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    187
    My Mood
    Amazed
    X64 ?, cause x32 Bypass has many check..

  2. #17
    mukmin017's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Malacca People Is Handsome
    Posts
    250
    Reputation
    10
    Thanks
    498
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by saiaapiz View Post
    X64 ?, cause x32 Bypass has many check..
    32 or 64 bit both of that work :P

  3. #18
    rakuna17's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    32 or 64 bit both of that work :P
    teach la -.- ...Why Cannot Teach lorh...or just skype?

  4. #19
    astron51's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    LV-426
    Posts
    519
    Reputation
    57
    Thanks
    4,639
    My Mood
    Angry
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    I don't know wether want release it or not.
    xD

    Beta bypass.... hahaha....


    Quote Originally Posted by Void View Post
    When I first assembled it and ran it, I almost cried.
    Quote Originally Posted by Aula View Post
    FaQ2: Will my Main account will get ban?
    -Hell yeah . Who ask u to use this 3rd party program on ur main account ? Fcking Idiot .
    I never look back.It distracts from the now.
    - Edna Mode
    I got five Finger,but the middle one is for You.
    - BuxKaiZhe

    Get 100 Thanks - ✔
    Get 200 Thanks - ✔
    Get 300 Thanks - ✔
    Get 400 Thanks - ✔
    Get 500 Thanks - ✔
    Get 600 Thanks - ✔
    Get 700 Thanks - ✔
    Get 800 Thanks - ✔
    Get 900 Thanks - ✔
    Get 1000 Thanks - ✔
    Get 1500 Thanks - ✔
    Get 2000 Thanks - ✔
    Get 2500 Thanks - ✔
    Achievement Completed.

  5. #20
    InterGGwp's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Gender
    male
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Aggressive
    :P nah they all pm yulu forhack..

  6. #21
    mukmin017's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Malacca People Is Handsome
    Posts
    250
    Reputation
    10
    Thanks
    498
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by astron51 View Post
    Beta bypass.... hahaha....
    Yea Its beta dude ..
    But why a hours I Playing cw no dc ..
    hmm

  7. #22
    rakuna17's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    Yea Its beta dude ..
    But why a hours I Playing cw no dc ..
    hmm
    can u tell me how?

  8. #23
    mukmin017's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Malacca People Is Handsome
    Posts
    250
    Reputation
    10
    Thanks
    498
    My Mood
    Cold
    sometimes no work liao
    that cause i dont want release it xD

  9. #24
    rakuna17's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    sometimes no work liao
    that cause i dont want release it xD
    lol why u cannot release it?? just release to me...pls...IdAkuKenaBan??

  10. #25
    mukmin017's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Malacca People Is Handsome
    Posts
    250
    Reputation
    10
    Thanks
    498
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by rakuna17 View Post
    lol why u cannot release it?? just release to me...pls...IdAkuKenaBan??
    zz .. my identity was uncovered xD

    - - - Updated - - -

    ya .. later i give u my skype id

  11. #26
    CyberBex's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    In Earth
    Posts
    115
    Reputation
    10
    Thanks
    123
    Quote Originally Posted by InterGGwp View Post
    LOL a moment ago i was AyamGuard cw at that clan..
    Thanks for making my clan lose
    IGN : Axyn_

  12. #27
    rakuna17's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    zz .. my identity was uncovered xD

    - - - Updated - - -

    ya .. later i give u my skype id
    when T-T...

  13. #28
    Obliteration's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Posts
    696
    Reputation
    142
    Thanks
    621
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    I hate Myname_enen So lanc

    - - - Updated - - -

    For ur all information .. this is not beta bypass .. as Seen in the screenshot , me cw wih ggbypass . xD
    So this is a full ggbypass .
    can't even see the pic, facebook error. can upload the pic to imgur pls? facebook has some server prob

  14. #29
    mukmin017's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Malacca People Is Handsome
    Posts
    250
    Reputation
    10
    Thanks
    498
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by Obliteration View Post
    can't even see the pic, facebook error. can upload the pic to imgur pls? facebook has some server prob
    http://i.imgur.com/7R4IWWA.png

  15. #30
    Obliteration's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Posts
    696
    Reputation
    142
    Thanks
    621
    Quote Originally Posted by mukmin017 View Post
    LOL thanks but i think that's the wrong pic xD
    what's this supposed to mean? o_o

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Patched] **HACKER** Hack BH2038202011 { After Xmas Patch }
    By {Banned}**HACKER** in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 60
    Last Post: 12-31-2011, 08:10 AM
  2. [Patched] **HACKER** Hack BH1546152011! { After Xmas Patch }
    By {Banned}**HACKER** in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 135
    Last Post: 12-28-2011, 11:15 AM
  3. [Patched] Crossfire Pub V1 { After Newest Patch }
    By {Banned}**HACKER** in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 52
    Last Post: 11-24-2011, 03:07 AM
  4. [Patched] My First Hack V1 after holloween patch
    By DaRk in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 71
    Last Post: 10-22-2011, 09:52 AM
  5. [Patched] MrSkafighter's Menu Pub Version 1.8 Working After Latest Patched
    By MrSkafighter in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 46
    Last Post: 08-28-2010, 10:46 AM