Poll: should i ?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Weed Farmer™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    i iz houmles
    Posts
    1,351
    Reputation
    3
    Thanks
    135
    My Mood
    Psychedelic

    close this

    close please.
    this thread fails.
    Last edited by Weed Farmer™; 07-03-2009 at 01:34 PM.


  2. #2
    GoW's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Spartaaa!
    Posts
    220
    Reputation
    11
    Thanks
    5
    My Mood
    Twisted
    wtf... you are a definate failiure

  3. #3
    Gnash's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Your Bin.
    Posts
    431
    Reputation
    10
    Thanks
    70
    My Mood
    Aggressive
    WTF is this shite?

  4. #4
    -SKULL3000-'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    DA N00BZ VILL3A
    Posts
    895
    Reputation
    8
    Thanks
    43
    I read the tittle and was like XD
    CUT IT OFF!
    .:Favorite:.



    "If You Run You'll Only Die Tired!"

  5. #5
    Weed Farmer™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    i iz houmles
    Posts
    1,351
    Reputation
    3
    Thanks
    135
    My Mood
    Psychedelic
    lol sorry but smthing happened .


  6. #6
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    I voted "cut it off"
    bc im perverted.

  7. #7
    matt.hewgray's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Jail
    Posts
    692
    Reputation
    15
    Thanks
    115
    My Mood
    Aggressive
    YOU FAIL BROO THE Thread IS SPAM
    Last edited by matt.hewgray; 07-03-2009 at 08:52 PM.

  8. #8
    bannedshow's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    ..
    Posts
    1,248
    Reputation
    9
    Thanks
    110
    My Mood
    Blah
    ROFL, hhmmmmm i can only guess what was on the thread before he edited it lawl

  9. #9
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,856
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,158
    My Mood
    Devilish
    CUT OFF YOUR PENIS





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  10. #10
    Puffin's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    1,360
    Reputation
    41
    Thanks
    70
    Lawl idk what, but CUT IT OFF!!
    When u cut something off theres a change u get injured and maybe die

  11. #11
    -Jerry™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    412
    Reputation
    15
    Thanks
    88
    My Mood
    Psychedelic
    12 cut if off lol

Similar Threads

  1. [Discussion] Get rid of god mode? Please vote!
    By dBased in forum Mission Against Terror Discussions
    Replies: 64
    Last Post: 03-03-2011, 08:11 AM
  2. snaFu vs F-U-ALL POLL PLEASE VOTE!
    By .snaFu in forum Art & Graphic Design
    Replies: 3
    Last Post: 10-01-2010, 03:17 PM
  3. Please Vote Me [SOTW #53]
    By InCapacitated in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 10-01-2010, 09:33 AM
  4. [Preview] New Menu-Design, Please Vote!
    By p0wn4ge in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 36
    Last Post: 10-17-2009, 12:37 PM
  5. MODS vote please ! (only [MPGH])
    By c4vendetta2.0 in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 09-21-2009, 09:00 AM

Tags for this Thread