Thread: OMG ... Israel?

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 43
  1. #16
    Mayion's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Bed
    Posts
    12,574
    Reputation
    2810
    Thanks
    7,449
    My Mood
    Twisted
    Yeah my friend, i know i am idiot.
    Because i don't make threads like that to get insult more yea?
    if we are getting insult, go and #### who insult us not fk your self in thread and get more insult.
    Stupid, and BTW, "EGYPT IS BETTER" and you know this, so why are you making threads raging them on us more?


     


    Editor - N/A
    Donator - 30 August 2013
    Battlefield Minion - 26 October 2013
    Blackshot Minion - 14 January 2014/16 September 2014
    Minecraft Minion - 7 February 2014/16 September 2014
    WarRock Minion - 23 February 2014
    League of Legends Minion - 21 March 2014

    Minion+ - 15 May 2014
    Other Semi-Popular First Person Shooter Minion - 8 August 2014
    CrossFire Minion - 23 October 2014
    Programming Section Minion - 13 November 2014
    Marketplace Minion - 7 December 2014

    Official Middleman - 7 December 2014 - 27 June 2015
    Moderator - 29 December 2014
    Project Blackout Minion - 10 January 2015
    News Force Interviewer - January 2015
    Steam Games Minion - 21 March 2015
    Dragon Nest Minion - 31 March 2015
    Publicist - April 2015 - 21 September 2015
    Global Moderator - 25 August 2015
    Super User - 13 August 2016

    Here ends the legend of me; may I rest in peace.



  2. #17
    Xiolest's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    Searching...
    Posts
    3,810
    Reputation
    290
    Thanks
    597
    My Mood
    Twisted
    You just wanna get blown off this planet don't you? Then go to North Korea and wait there with them.

  3. #18
    starskunk's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by pandafool12 View Post
    You just wanna get blown off this planet don't you? Then go to North Korea and wait there with them.
    i think there's some north korean member here.....
    maybe.....

  4. #19
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by starskunk View Post
    i think there's some north korean member here.....
    maybe.....
    AHAHAHAHA
    That's funny
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  5. #20
    Lulz$ecurity's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    Kaesong
    Posts
    721
    Reputation
    15
    Thanks
    177
    Who the fuck cares about Egypt
    they're just another sharia tarded country with no women rights

  6. #21
    Threadstarter
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity
    Premium Member
    Frought's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    In the dark island
    Posts
    3,399
    Reputation
    156
    Thanks
    5,950
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Lulz$ecurity View Post
    Who the fuck cares about Egypt
    they're just another sharia tarded country with no women rights
    If you know anything about Egypt then you would know that the women in Egypt has rights. (@Lehsyrus know that maybe)

    You're just a retarded don't know any shit and talk much.

    Also who the fuck cares about Belgium.??
    If the facts don't fit the theory, change the facts.
    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning.
    Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value.
    You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.

    -Albert Einstein



  7. #22
    Lulz$ecurity's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    Kaesong
    Posts
    721
    Reputation
    15
    Thanks
    177
    Quote Originally Posted by AeriaAVA View Post

    If you know anything about Egypt then you would know that the women in Egypt has rights. (@Lehsyrus know that maybe)

    You're just a retarded don't know any shit and talk much.

    Also who the fuck cares about Belgium.??
    Who the fuck cares about sandniggers as you?
    And it's the truth women have no rights in countries as tardistan
    And btw we have in Belgium at least democracy unlike countries as tardistan.
    Last edited by Lulz$ecurity; 04-07-2013 at 06:04 AM.

  8. #23
    TeddyBoy95's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    1,390
    Reputation
    72
    Thanks
    463
    My Mood
    Grumpy
    where???? I can't see them

  9. #24
    Zelf's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Damn dude, stop trying to have national pride and give up, egypt turned into a pile of shit the day it became overrun by sandniggers

  10. #25
    shaybigdog's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    78
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post


    I'm going to be nice this time, as long as you acknowledge what I am saying without either quoting a bias source or using multiple sources.

    Now, 1967. You say Egyptian forces would have won, correct? Israeli forces outnumbered Egyptian forces by 6,000. It was 14,000 Israeli, 8,000 Egyptian. The Egyptian tanks were T-34's and 85's, where the Israeli's had AMX-13's. The AMX 13's had a significant boost in armor and firepower, as well there were over 100 Israeli AMX-13's compared to Egypt's 88 tanks. On top of this, Israel had over 100 sherman and Centurion tanks. Egypt of that times best weapon the SU-22 was over-matched by the Centurion's front armor. Honestly, even without help, Egypt was doomed in that battle man. Israeli was better equipped, and prepared from the start.
    Quote Originally Posted by Empire View Post


    Sounds like you are talking out of your ass and whining because Egypt lost.
    ---------------------------------------------

    I believe the ending is all anyone cares about. Foreign aid or not, Egypt still lost.(lets be honest, when has foreign aid ever been looked down upon in war. Happens all the time and he's just whining because Egypt lost.)
    honestly, i love you both.
    never expected people to talk about Israel good stuff..
    always expect haters to curse us and say how much of shit we are..
    i really appreciate it, to both of you.

    anyway, i'll write it shortly, because i'm tired.

    Israel Won.
    Egypt had MUCH more casualties that war, which is much more important than EVERYTHING.

  11. #26
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,899
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,064
    Quote Originally Posted by shaybigdog View Post
    honestly, i love you both.
    never expected people to talk about Israel good stuff..
    always expect haters to curse us and say how much of shit we are..
    i really appreciate it, to both of you.

    anyway, i'll write it shortly, because i'm tired.

    Israel Won.
    Egypt had MUCH more casualties that war, which is much more important than EVERYTHING.
    Israel is stuck in a clusterfuck of neanderthals, we can't allow them to spout their bullshit.

  12. #27
    noob555's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    o.O
    Posts
    8,235
    Reputation
    511
    Thanks
    1,229
    Quote Originally Posted by Zelf View Post
    Damn dude, stop trying to have national pride and give up, the middle east turned into a pile of shit the day religion was introduced.
    FTFY .

  13. #28
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,471
    Reputation
    3076
    Thanks
    6,394
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by shaybigdog View Post
    honestly, i love you both.
    never expected people to talk about Israel good stuff..
    always expect haters to curse us and say how much of shit we are..
    i really appreciate it, to both of you.

    anyway, i'll write it shortly, because i'm tired.

    Israel Won.
    Egypt had MUCH more casualties that war, which is much more important than EVERYTHING.
    ​I'm here too bro. I side with Israel.
    When the earth is changed into a humid dungeon,
    In which Hope like a bat
    Goes beating the walls with her timid wings
    And knocking her head against the rotten ceiling;
    When the rain stretching out its endless train
    Imitates the bars of a vast prison
    And a silent horde of loathsome spiders
    Comes to spin their webs in the depths of our brains,
    All at once the bells leap with rage
    And hurl a frightful roar at heaven,
    Even as wandering spirits with no country
    Burst into a stubborn, whimpering cry.
    — And without drums or music, long hearses
    Pass by slowly in my soul; Hope, vanquished,
    Weeps, and atrocious, despotic Anguish
    On my bowed skull plants her black flag.

  14. #29
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by shaybigdog View Post
    honestly, i love you both.
    never expected people to talk about Israel good stuff..
    always expect haters to curse us and say how much of shit we are..
    i really appreciate it, to both of you.
    anyway, i'll write it shortly, because i'm tired.
    Israel Won.
    Egypt had MUCH more casualties that war, which is much more important than EVERYTHING.
    #GoIsrael!
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  15. #30
    shaybigdog's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    78
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post


    Israel is stuck in a clusterfuck of neanderthals, we can't allow them to spout their bullshit.
    Quote Originally Posted by Aborted View Post

    ​I'm here too bro. I side with Israel.
    Quote Originally Posted by 666HiddenMaster666 View Post


    #GoIsrael!
    thanks, i really appreciate it.
    you don't know how much hate in the world there is for israeli, and it's really nice to see that some people are intelligent, and know what the truth is and what the jews are going through all of their time.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Omg Omg Omg Check This!!
    By The_Enigma in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 07-08-2006, 10:35 AM
  2. OMG I SO STUCK!!!(Java Script "n" html problem
    By jeremywilms in forum Programming
    Replies: 11
    Last Post: 06-15-2006, 02:23 PM
  3. Omg
    By .... in forum General
    Replies: 17
    Last Post: 05-13-2006, 11:00 PM
  4. Omg Hi!
    By NukeAssault in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 04-25-2006, 06:43 PM
  5. Omg It Spins!
    By i eat trees in forum Art & Graphic Design
    Replies: 2
    Last Post: 01-15-2006, 12:14 PM