Tab Content
More Activity

207 Visitor Messages

  1. It certainly seems to be that way
  2. *we /facepalm
  3. Why the fuck are be both still here?
  4. View Conversation
    be free, my child
  5. Knew it
  6. BRUH I think we both know ur the real stoner here
  7. Fair play
  8. Could've been someone elses tbh. Great Barrier Reefer?
  9. View Conversation
    Anytime for those who contribute in my favorite section :3
  10. Okay I understand the context now :') And yeah you're very right, much easier to change the visibility of the list. Meh. I guess the beauty of code is that each person can have their own way of doing it? Don't think Mystical ever claimed to be a brilliant coder, I think it was more that people appreciated him for the amount of time he put in
  11. Wew look at you, you perfectionist Honestly it could well be, I haven't looked at that code in so long though so I can't even understand the context xD
  12. No worries bby, glad I could help. Anything else you need just lemme know
  13. Ayyy good good, nice to hear from you. As in SWF to EXE? Ehh in the end I just got lazy and used this really quick way of compiling. If you don't care about having an icon or whatever, google FFDec (it's actually a decompiler), load the SWF up, and click the button that says 'SWF to EXE'
    If you do care about the icon, app description, etc. then you'll have to find a cracker version of SWFKit Pro, but I haven't done that in a long time
  14. Fairs, just wanted to make sure you didn't reply any top s3cret ubr haxorz info that shouldn't have been seen
  15. Hmmm I PMed you before my account got hacked, did you reply?
  16. Your trainers no longer work, they are 100% non-functioning. go kys. thanks
  17. Will PM you
  18. Just woke up, will check if you're still on
  19. I'm not dead, just busy with real life - progress is at a snail's pace! x_x The lastest 'official'(made by me) release is the numberless version(also known as 'A New Hope?')
  20. What's NI? Yeah there's loads of sources been released. Some actually released by James, some rebuilt by uber l33t haxors. I decompiled and fixed up a version ages ago just for the sake of it.
  21. Nah just illuminati
  22. True, but that could be part of it all
  23. Yep guess he's not that easy to rid of. Yeah that's fair, agreed.
  24. Unbanned now
  25. You don't
    I have heard that he actually is/was though. I saw it on general one time.
Showing Visitor Messages 1 to 25 of 207
Page 1 of 9 123 ... LastLast
Page 1 of 9 123 ... LastLast
About chibizs

Basic Information

Date of Birth
June 12, 1995 (21)
About chibizs
Biography:
Holy shit just realized how old this was. Anyhow sup? I love loli's cya.
Location:
In Your Computer
Interests:
League, CS:GO
Occupation:
Something Something Store
What are you here for?:
Dunno anymore.
Gender:
female
Flag:
United States
Favorite Games:
Other

Signature


Want an Adventure Quest, DragonFable, or Mechquest trainer. If you answered yes to any of these then click here.

PkDude's Legacy V1.2

If you need help with AQW Private server creation then click Here.

If I have helped please press thanks. It doesn't take much effort and it means a lot to me.

Statistics


Total Posts
Total Posts
895
Posts Per Day
0.52
Visitor Messages
Total Messages
207
Most Recent Message
2 Weeks Ago
Total Thanks
Total Thanks
20
  • Thanked 1,173 Times in 136 Posts
General Information
Last Activity
1 Week Ago
Join Date
07-21-2012
Referrals
16

5 Friends

Showing Friends 1 to 5 of 5
Post Areas

Top Areas Of Posting