Tab Content
No More Results

4847 Visitor Messages

  1. u know whats ironic ?

    you've been dead for a very long Time

    ahahahahahhahahahahah
  2. Roxas from Kingdom Hearts.
  3. View Conversation
    Whatsapp btw you should change your user title to 'Veni Vidi Vine"
  4. View Conversation
    Ay damn I went to Antwerp today. Dude you have my wrong skype then I've been online all day!
  5. View Conversation
    I'll do my best
  6. View Conversation
    * difficult, fuck
  7. View Conversation
    I'm finally done with finals. This shit is way more difficuly than I expected. Are you home now?
  8. View Conversation
    I'll think about it xxx
  9. View Conversation
    In the middle of finals right now tiem, pls don't judge me :'(
    Ya you crazy bich you think I'm gonna do a facereveal. I don't have such a beautifull face as yours baby
  10. watsup qt pie
  11. Ehh working and more work
  12. Time haven't seen you in a quite a while.
  13. We all were
  14. Indeed it has, wasn't it like in '09 or 2010?
  15. Damn, you still got that old pic i made you in your sig
  16. Nothing much dude university and stuff, been trying to get some shit done with a girl lately but I guess everybody knows about my instant crushes often leading into plain heartbreak lel
  17. What .
  18. Quit everything and staý here on mpgh
  19. Yo man, yep... you don't remember me
  20. View Conversation
    Dis fucking cord

    PM me your skype tho I guess if u wanna add me
  21. View Conversation
    We have an anime mpgh group on ******* though....
  22. View Conversation
    I do but it's slow as shit and it sucks balls, plus I don't give out my skype to randoms.
  23. Thinking about you has been making my loins burn with pleasure.
  24. Great! you?
Showing Visitor Messages 1 to 25 of 4847
Page 1 of 194 1231151101 ... LastLast
Page 1 of 194 1231151101 ... LastLast

Statistics


Total Posts
Total Posts
21,039
Posts Per Day
7.16
Visitor Messages
Total Messages
4847
Most Recent Message
1 Week Ago
Total Thanks
Total Thanks
2,189
  • Thanked 2,885 Times in 2,066 Posts
General Information
Join Date
07-10-2009
Referrals
42
Post Areas

Top Areas Of Posting