Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    mrplume's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Le sserveur de AVA me deconnecte lors de 3 min de partit

    Bonjour , aujourd'hui j'ai decouvert ce hack sur AVA , le probleme etant que les servers AVA me deconnecte au bout de 3 min de jeu !

    Premierement au lancement du jeu , il me dise : Qu'il me manque le MSVCP120D.dll


    Après , une fois en jeu , je peux jouer minimum 3 min avant que le serveur me dise qu'il y a eu un probleme de connexion et en bas a droite du jeu il y a marqué : Host link notified to server
    Puis apres mon ecran de jeu est bloqué et il me mette dans le menu du debut ou il y a marqué connexion et cela reste tous le temps

  2. #2
    Riddick's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Delusional
    Posts
    7,704
    Reputation
    529
    Thanks
    5,193
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by mrplume View Post
    Bonjour , aujourd'hui j'ai decouvert ce hack sur AVA , le probleme etant que les servers AVA me deconnecte au bout de 3 min de jeu !

    Premierement au lancement du jeu , il me dise : Qu'il me manque le MSVCP120D.dll


    Après , une fois en jeu , je peux jouer minimum 3 min avant que le serveur me dise qu'il y a eu un probleme de connexion et en bas a droite du jeu il y a marqué : Host link notified to server
    Puis apres mon ecran de jeu est bloqué et il me mette dans le menu du debut ou il y a marqué connexion et cela reste tous le temps
    Hello, today I discovered this hack on AVA, the problem being that the AVA servers disconnected me after 3 minutes of play!

    Firstly launch the game, he told me: That I miss MSVCP120D.dll


    After a time in the game, I can play at least 3 min before the server told me that there was a problem connecting and bottom right of the game he scored y: Host link Enable notifications to server
    Then after my game screen is locked and it put me in the start menu or there is marked free and it's still all the time

    Its PATCHED! Il est raccordé et ne fonctionne pas
    Last edited by Riddick; 06-22-2014 at 03:44 AM.

Similar Threads

  1. AvA online hacks? Any1 have any.
    By Mario_dub81 in forum General Hacking
    Replies: 4
    Last Post: 12-01-2009, 12:30 PM
  2. are there hacks for ava online?
    By hoganjason in forum Suggestions, Requests & General Help
    Replies: 3
    Last Post: 10-01-2009, 08:27 PM
  3. New ava.
    By BSG.Flash in forum Showroom
    Replies: 26
    Last Post: 02-24-2009, 01:32 AM
  4. AVA japan sign up tut ( BY ME)
    By sheldom in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 11-04-2008, 06:37 PM
  5. AVA japan sign up tut ( BY ME)
    By sheldom in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 11-04-2008, 02:24 PM

Tags for this Thread