Page 57 of 69 FirstFirst ... 747555657585967 ... LastLast
Results 841 to 855 of 1031
  1. #841
    THExBOOGEYMAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Devilish
    Close this,its patched,made my hopes go up for nothing,lol.

  2. #842
    raymondownz's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    pls people stop posting on this...
    it keeps making think the hacks are updated

  3. The Following User Says Thank You to raymondownz For This Useful Post:

    Clyba (03-16-2009)

  4. #843
    pokemon27's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    wow dude ur awesome!!!!
    i love the hack

  5. #844
    DoubleDutch's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Location
    Koning
    Posts
    11,272
    Reputation
    1164
    Thanks
    1,180
    My Mood
    Bored
    Nice hack. Don't even know if it still works.. people keep saying thanks lol

  6. #845
    lildavy's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    i dunno
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Drunk
    lol thanks

  7. #846
    Haxitup's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Yay!

    Finally, some good hacks! Woohoo! Thanks MPGH!

  8. #847
    nickpack's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    thanks ....

  9. #848
    nquinlan9's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    k cool thanks man

  10. #849
    nquinlan9's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    thanks but u said it has to run as admin if u have vista right well when i extract it to my CA directory there is nothing to run as admin there is only settings.ini and insrtuctions

  11. #850
    danman27's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    cause the hacks dont work.

  12. #851
    pagnozzi's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    thanks m8 really nice

  13. #852
    traiphoenix's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    too much virust than how you guy play

  14. #853
    hacker789's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    thx dude 4 hack

  15. #854
    Dennis13x's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    It's patched or?

  16. #855
    henkjweet's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    patched, make new 1 plz

Page 57 of 69 FirstFirst ... 747555657585967 ... LastLast

Similar Threads

  1. [Discussion] MPGH Public WarRock Hacks?
    By Diisasta in forum WarRock Discussions
    Replies: 16
    Last Post: 09-24-2009, 01:23 AM
  2. MPGH Public Crossfire Hack - Modified to make it run smoother.
    By Raxize in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 21
    Last Post: 07-17-2009, 08:01 PM
  3. MPGH Public Warrock Hack
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 68
    Last Post: 02-11-2007, 07:38 PM

Tags for this Thread