Page 11 of 12 FirstFirst ... 9101112 LastLast
Results 151 to 165 of 175
  1. #151
    Cola-97's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Crossfire Section
    Posts
    189
    Reputation
    11
    Thanks
    13
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by reeciboi View Post
    well make one then
    i need to farm >: D

  2. #152
    braderz58's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    In your bed
    Posts
    264
    Reputation
    10
    Thanks
    58
    My Mood
    Confused
    Cola i though u killed ure self hahahahahhaha pmsl



    Click here for free vip hack NOW!


    Review List:

    []Get 10 posts
    []Get 20 posts
    []Get 50 posts
    []Get 100 posts
    []Get Thanked 10 times
    []Get Thanked 20 times
    []Get Thanked 50 times
    []Get Thanked 100 times
    []Learn C++

    Respect list:


    EPK

    Roxas

    Dave84311

    M3E46

    I would like to become a
    And Be an Expert Helper

  3. #153
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by braderz58 View Post
    Cola i though u killed ure self hahahahahhaha pmsl
    eh, yeah thats real n topic

  4. #154
    ProfWoolyNipples's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    On the Interwebs
    Posts
    773
    Reputation
    0
    Thanks
    63
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by reeciboi View Post
    i said stop fucking spamming
    yep angry i see the mad face

  5. #155
    Threadstarter
    MPGH's White Boi
    Ricky1337's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    ♥♥♥♥♥♥♥
    Posts
    1,448
    Reputation
    13
    Thanks
    167
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by reeciboi View Post
    eh, yeah thats real n topic
    if they spam it keeps our clan thread alive xd

  6. #156
    [S]hotty 死亡's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    12
    Thanks
    12
    My Mood
    Asleep
    Hey, is this clan active and shit because i might join...
    If i like it ill stay otherwise i have an offer from PhilLiPiNeS*

    Basically all i have to say is im pro with shotguns, i average a KDr of 2ish but my KdR is only 1.2 because i let my clanmates power lvl on me.

  7. #157
    hakq's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    in ur mamas bed
    Posts
    1,093
    Reputation
    11
    Thanks
    235
    My Mood
    Devilish
    CAN I JOIN SEXY ONE WITH THIS ACC ITS HAS KDR 8.5

    Z8Games ? Home of the Best Free MMO Games - Clans - Character Details

    IF I CAN JOIN PM ME PLZ

  8. #158
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by hakq View Post
    CAN I JOIN SEXY ONE WITH THIS ACC ITS HAS KDR 8.5

    Z8Games ? Home of the Best Free MMO Games - Clans - Character Details

    IF I CAN JOIN PM ME PLZ
    either you hack or you are fucking fantastic at crossfire

    with yous skillz you are likely to be accepted.

    please post your application on our clan page.

    sexyones.omg forum.net

    remove the space

    thanks

  9. #159
    [S]hotty 死亡's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    12
    Thanks
    12
    My Mood
    Asleep
    what about me? I can go ingame right now and show u my skills lol...
    but i dnt hack...so i probably wont keep up with all those chammas xD

  10. #160
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by [S]hotty 死亡 View Post
    what about me? I can go ingame right now and show u my skills lol...
    but i dnt hack...so i probably wont keep up with all those chammas xD
    furk chu... i dun hack.


    and i dont go on crossfire coz my pc is fucked and wnt play ANY games

    i just control the clan forum.


    if you wish to apply then post your application on there

  11. #161
    [S]hotty 死亡's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    12
    Thanks
    12
    My Mood
    Asleep
    ok that sucks shite, btw its GRAPHIC but i have quit hacking

  12. #162
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    ahaaaa, hows u doin my man


    i take the furk chu back xD

  13. #163
    [S]hotty 死亡's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    12
    Thanks
    12
    My Mood
    Asleep
    Lol I'm going gewd I'll apply for clan in 1 week...my shotty rapes so hard I just got 22-5 legit on Egypt vsing phillipino* friends

  14. #164
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by [S]hotty 死亡 View Post
    Lol I'm going gewd I'll apply for clan in 1 week...my shotty rapes so hard I just got 22-5 legit on Egypt vsing phillipino* friends
    yeah but phillipino's suck
    Last edited by Chester Bennington; 11-12-2009 at 08:35 AM.

  15. #165
    online game's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amazed
    i will join the clan .
    '

Page 11 of 12 FirstFirst ... 9101112 LastLast

Similar Threads

  1. CS Source Clan/Server
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 10-04-2006, 12:21 PM
  2. Making Counter Strike Clan
    By quin123 in forum General
    Replies: 30
    Last Post: 09-01-2006, 11:37 PM
  3. HEY CHRONO, the MPGH gunz clan NEEDS A SIG
    By A7X Oblivian in forum Help & Requests
    Replies: 22
    Last Post: 03-24-2006, 04:34 PM
  4. SNA Clan Advertising
    By AdamWest in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 02-09-2006, 04:31 PM
  5. Joining [MPGH] Clan, Buying Admin etc.
    By Dmx in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 01-03-2006, 11:52 AM