Thread: Fox PLayers!

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 48
  1. #31
    The killer123's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Amazed
    I apllied ... for a week . no1 responded at application ..

  2. #32
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by The killer123 View Post
    I apllied ... for a week . no1 responded at application ..
    we don't have space to add you XD god dammit.
    the clan needs zp wblabmlabmlabmabmlabalbab
    DONATOR! PL0X?

  3. #33
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by kvll View Post
    yeah right now we have 1200zp ^_^ pretty kewl.
    i must make some money to buy extra slots god dammit <_< i spent 16kzp on crates...
    YOU DID WHAT?!?!? 16K?!?! ARE YA INSANE! GIVE ME THEM INSTED AND I CAN SPEND THEM ON CRATES INSTED! G-DAMIT. make me fell dead
    everybody lies


  4. #34
    The killer123's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by kvll View Post
    we don't have space to add you XD god dammit.
    the clan needs zp wblabmlabmlabmabmlabalbab
    Lol it's ok

  5. #35
    The killer123's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Amazed
    lol , you already accepted me , thx

  6. #36
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    This is the last bump
    Well guys ! we have just 1 week and a few days left until the school begins.
    Unfortunately i will not be the clan owner anymore <_<,because of the lack of time.
    so who wanna be the clan owner must:
    upgrade the 25members slots
    be active
    to not kick me ! and to make me lieutenant,i will play only in weekend
    and to be friendly ^_^
    today i wanted to buy the 25members slots,but i needed 400exp more <_< fuckin pricks..z8shit
    sorry mates
    DONATOR! PL0X?

  7. #37
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by kvll View Post
    This is the last bump
    Well guys ! we have just 1 week and a few days left until the school begins.
    Unfortunately i will not be the clan owner anymore <_<,because of the lack of time.
    so who wanna be the clan owner must:
    upgrade the 25members slots
    be active
    to not kick me ! and to make me lieutenant,i will play only in weekend
    and to be friendly ^_^
    today i wanted to buy the 25members slots,but i needed 400exp more <_< fuckin pricks..z8shit
    sorry mates
    lol i have 4 weekz school free time now cuz of x-mas
    everybody lies


  8. #38
    Hahne's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    M.P.G.H
    Posts
    4,551
    Reputation
    57
    Thanks
    795
    My Mood
    Asleep
    they just fail lol dont apply for em
    Everybody wanting to post in crossfire section read these
    https://www.mpgh.net/forum/175-crossf...-5-2011-a.html

    EX.

  9. #39
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by hahne123 View Post
    they just fail lol dont apply for em
    go fuck yourself ^_^
    i got money! woho and imma buy spop for meh
    DONATOR! PL0X?

  10. #40
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    the clan kinda cux in genneraly and there are not so many players on but they farm sometimes and when i ask for it then they go like naah dont have time now <.<
    everybody lies


  11. #41
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by greathamza View Post
    the clan kinda cux in genneraly and there are not so many players on but they farm sometimes and when i ask for it then they go like naah dont have time now <.<
    dude stfu! i asked you a lot of times to farm,and you said "no ty" fuck off + it's christmas so...
    i have 2128 zp left who wanna donate some more zp to buy the extra 25 members slot.
    at the moment the clan has 1428 zp + another 2128 zp and we still need 3644 zp for the upgrade.
    Thank you ^_^
    DONATOR! PL0X?

  12. #42
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by kvll View Post
    dude stfu! i asked you a lot of times to farm,and you said "no ty" fuck off + it's christmas so...
    i have 2128 zp left who wanna donate some more zp to buy the extra 25 members slot.
    at the moment the clan has 1428 zp + another 2128 zp and we still need 3644 zp for the upgrade.
    Thank you ^_^
    i always say why i dont wanna farm and in general i say wait for me 5 min
    everybody lies


  13. #43
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    Ok a small bump
    those who applied in the clan,for fuck sake! PLAY!!!! if i must kick ppl i will kick about 20 guys. <_< wdf
    the logo has been changed,but to be honest it sucks..
    our best player x-499003 left the clan,kinda sucks..but we will keep playing.
    so what's the deal.
    if you're a good player,or you just wanna farm join us today!.
    Z8Games ? Home of the Best Free MMO Games - Clans - Clan Home
    GOGOGO!
    DONATOR! PL0X?

  14. #44
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    MOAHAHAHA! NOW I AM THE BEST PLAYER!!1
    MOHAHAHA
    everybody lies


  15. #45
    kvll's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    hello
    Posts
    3,835
    Reputation
    104
    Thanks
    363
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by greathamza View Post
    MOAHAHAHA! NOW I AM THE BEST PLAYER!!1
    MOHAHAHA
    fail.... xD
    DONATOR! PL0X?

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Im the 3RD player in fireteam desert fox!
    By Ddhashu2 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 0
    Last Post: 03-09-2011, 02:03 PM
  2. Watch Out, Warrock Players Are Spying
    By System79 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 07-11-2006, 12:14 AM
  3. Windows Media Player 11
    By stingray001 in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 05-30-2006, 01:30 PM
  4. offline player
    By naughtynurse in forum Gunz General
    Replies: 2
    Last Post: 03-21-2006, 09:16 PM
  5. Can u use the gain experience hack with 1 player
    By mjt20mik in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 02-05-2006, 02:20 AM