Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused

    Combat arms Full Service

    This is a full sever for combat arms anything you need can be done

    Service

    Info is in link called Service or click this one
    https://www.mpgh.net/forum/275-user-s...ml#post2560162

    For now only nx
    Last edited by hhhjr1; 08-21-2010 at 02:14 PM.

  2. #2
    Beatz's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In your head.
    Posts
    2,119
    Reputation
    66
    Thanks
    321
    My Mood
    Stressed
    This is bull shit.
    Don't Talk If You Can't Do.

    [IMG]https://i49.*******.com/20hooqb.jpg[/IMG]

  3. #3
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,461
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    500GP for 1$?
    Psh, rip off
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  4. #4
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    lul wut





  5. #5
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused
    as i said prices can change depending on time and if you want to make a deal

  6. #6
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,461
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Like hell Ill give a CSM4 with 6perms to a 400poster I dont even know
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  7. #7
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Beatz View Post
    This is bull shit.
    no1 could say it any better.

  8. #8
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused
    prices has changed and ok dont cuz i dont care if you trust me or not ok

  9. #9
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,461
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    2 Dollars Raising KDR Per 1.0 2 dollars Per .50
    Yea, 2$ for both, and 2$s?
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  10. #10
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused
    ooooo for got to change it and must have a middle man office mpgh only

  11. #11
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,381
    Reputation
    3406
    Thanks
    3,838
    My Mood
    Relaxed
    Why do people keep making threads linking to other threads..
    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.


  12. #12
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused
    cuz i can and i am talking to mpgh middle mans about this

  13. #13
    NextGen1's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Not sure really.
    Posts
    6,324
    Reputation
    382
    Thanks
    3,009
    My Mood
    Amazed
    Hmmm... Market place / Services?

  14. #14
    hhhjr1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    i live in your room hahahah
    Posts
    415
    Reputation
    9
    Thanks
    22
    My Mood
    Confused
    yes its there and i posted this so people in ca section knows

  15. #15
    ~G36E~'s Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,620
    Reputation
    57
    Thanks
    424
    My Mood
    Amused
    This is so much bullshit.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Combat arms Full Services
    By hhhjr1 in forum User Services
    Replies: 10
    Last Post: 08-29-2010, 05:06 AM
  2. [Release] Combat Arms Full Bright (Works on NA/EU)
    By SupraAli in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 124
    Last Post: 11-01-2009, 01:28 PM
  3. Making a good clan in Combat Arms full of hacks
    By sephiroth4theplanet in forum Combat Arms Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 13
    Last Post: 09-05-2009, 10:28 AM
  4. Combat Arms full screen?
    By 10soccer in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 12
    Last Post: 04-19-2009, 01:10 PM
  5. Is Combat Arms Full Game or Beta?
    By saefine in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 07-31-2008, 03:02 PM