Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 44
  1. #1
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892

    New Server Crash VIP Hack

    i have this server crash vip hack and it's fucking awesome..

    it ends the whole game automatically to every1 and gives them a error message about network thing.. every1 gets dc and they don't get the exp and gp for the game..all u do is click the button..

    it pisses off so many ppls lol..

    you may experience this time to time now..maybe this already had happened to you so now you know it's the vip hack doing it, not ur network lol..

    /discuss
    Last edited by Ian; 11-06-2009 at 08:57 PM.

  2. #2
    Dr.Dental's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Aus
    Posts
    4,197
    Reputation
    180
    Thanks
    545
    My Mood
    Busy
    O.O" sif VIP hacks so tank now!!! That's so gay, plz don't use it unless the ppl ur vsing are being douches =="

  3. #3
    wolves4life's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    427
    Reputation
    10
    Thanks
    28
    My Mood
    Buzzed
    Pointless IMO. No exp/GP gain = bleh.

  4. #4
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    haahahahahhah thats pro i like it

    CAN I HAVE IT???

  5. #5
    Slipknotn209's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    HELL
    Posts
    843
    Reputation
    14
    Thanks
    51
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by gtfo View Post
    haahahahahhah thats pro i like it

    CAN I HAVE IT???
    Do as your name says and gtfo you begger.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Slipknotn209 For This Useful Post:

    -James (11-07-2009),Ken Jeong (11-07-2009)

  7. #6
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Slipknotn209 View Post
    Do as your name says and gtfo you begger.
    Lol as u can see in my name its GTFO i am god of GTFO wanna suck my balls bitch?


  8. The Following User Says Thank You to gtfo For This Useful Post:

    -James (11-07-2009)

  9. #7
    zoom1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    wqdqwqdq
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Yeehaw
    o0o0o0o fight!

  10. #8
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    thats fucking awsome lol


    LIVERPOOL FC


  11. #9
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    OH wow E-fight. But I don't think it's actually existing, this kind of hack? or is it ? which VIP is it?...

  12. #10
    wolves4life's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    427
    Reputation
    10
    Thanks
    28
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by gtfo View Post
    Lol as u can see in my name its GTFO i am god of GTFO wanna suck my balls bitch?

    Who the fuck cares about you or that pathetic thing you think your god of?

    Go be a troll somewhere else.

  13. #11
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,074
    My Mood
    Cool
    Just stfu everyone. fuck. Can't we all just get along

  14. #12
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by wolves4life View Post
    Who the fuck cares about you or that pathetic thing you think your god of?

    Go be a troll somewhere else.
    Hmmm i dont think anyone cares... Anyway i only wanted the stuff to screw the opkers...


  15. #13
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    Quote Originally Posted by juanrineytor View Post
    OH wow E-fight. But I don't think it's actually existing, this kind of hack? or is it ? which VIP is it?...
    let's just say that i like to use this when i am in a lot of rage..
    Last edited by Ian; 11-06-2009 at 09:29 PM.

  16. #14
    wolves4life's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    427
    Reputation
    10
    Thanks
    28
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by gtfo View Post
    Hmmm i dont think anyone cares... Anyway i only wanted the stuff to screw the opkers...
    True, it would be nice if there was a hack that could disconnect a single user, instead of the entire room.

  17. #15
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by juanrineytor View Post
    OH wow E-fight. But I don't think it's actually existing, this kind of hack? or is it ? which VIP is it?...
    its rk but they made that hack and guesss who will get sued lol :P rk will just wait lmao

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. New Vip Hack !!!!!!
    By robeszkunesz in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 5
    Last Post: 08-26-2008, 04:40 AM
  2. New Vip Hack !!!!!!
    By robeszkunesz in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 08-24-2008, 03:06 PM
  3. trading new vip hack 4 lvl 16 or bigger or u could make me a good offer
    By hmonguy in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 0
    Last Post: 11-06-2007, 04:19 PM
  4. MY NEW VIP HACK
    By devilslayer in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 10-08-2007, 12:16 AM
  5. MY NEW VIP HACK Incl, Bypass,Spoofer+more!
    By extremecoder in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 17
    Last Post: 10-07-2007, 09:33 PM