Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 41 of 41
  1. #31
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by KingStund202 View Post
    He won










    Because he wasn't Bush
    That's why he is sending 30,000 troops to Afghanistan

    I am the God.

  2. #32
    KingStund202's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    692
    Reputation
    35
    Thanks
    43
    Quote Originally Posted by GOD View Post


    That's why he is sending 30,000 troops to Afghanistan

    Yep, Thats where we should have went in the first place and stayed.

    Can someone remind what Iraq had to do with 9-11

  3. #33
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by KingStund202 View Post
    Yep, Thats where we should have went in the first place and stayed.

    Can someone remind what Iraq had to do with 9-11
    uh fake weapons??

  4. #34
    KingStund202's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    692
    Reputation
    35
    Thanks
    43
    Weapons of MASS Destruction.

    Proof or GTFO Bush

  5. #35
    scimmyboy's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    https://mpgh.net MPGHCash: $442,596,199
    Posts
    5,649
    Reputation
    26
    Thanks
    895
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by KingStund202 View Post
    Weapons of MASS Destruction.

    Proof or GTFO Bush
    he said it himself that it was a mistake that there wasnt any of those weapons. bush already got gtfoed.

  6. #36
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Don't trust blax
    I am the God.

  7. #37
    blacksaber's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    FL
    Posts
    1,686
    Reputation
    12
    Thanks
    356
    My Mood
    Dead
    Spammer morons. Get your shit straight before you make yourself look stupid.
    Thanks for the sig Ryan

    Gifts:
    Frostythesnowman
    EPK

  8. #38
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    There are no facts yo
    I am the God.

  9. #39
    blacksaber's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    FL
    Posts
    1,686
    Reputation
    12
    Thanks
    356
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by GOD View Post
    There are no facts yo
    Yeah but knowing what you're talking about and just saying dumb shit are two different things. "Oh look at me, I watched the Daily Show and John Stewart said he won it because of an idea and everyone laughed, it must be true"
    Thanks for the sig Ryan

    Gifts:
    Frostythesnowman
    EPK

  10. #40
    Jimmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    4,575
    Reputation
    70
    Thanks
    647
    Quote Originally Posted by KingStund202 View Post
    Yep, Thats where we should have went in the first place and stayed.

    Can someone remind what Iraq had to do with 9-11
    iraq didnt do 9-11 it was some ppl from russia

  11. #41
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    orly .
    I am the God.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. OK. WE KNOW. YOU CAN STOP NOW.
    By iDEAD in forum Call of Duty Black Ops Discussions
    Replies: 7
    Last Post: 07-05-2010, 02:15 AM
  2. Lol you won't belive it =] pls look
    By thekm1994 in forum C++/C Programming
    Replies: 5
    Last Post: 06-08-2010, 03:59 AM
  3. Do you play legit now after Nexon have the autoban system?
    By MissRandomSpam in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 79
    Last Post: 04-27-2010, 09:06 AM
  4. OYEA HOW YOU LIEK ME NOW
    By Gourav2122 in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 05-31-2009, 02:51 PM
  5. You Like it Now punk?
    By SpaceTime in forum Showroom
    Replies: 12
    Last Post: 03-09-2009, 05:21 PM