Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    elysiumpiers's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Gender
    male
    Posts
    570
    Reputation
    95
    Thanks
    409
    My Mood
    Mellow

    Dumb YouTube videos I found

    Some short Youtube videos I got a kick out of.












    Last edited by elysiumpiers; 08-07-2015 at 09:52 PM.

  2. #2
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    11,027
    Reputation
    1839
    Thanks
    5,412
    Second one kinda sorta gave me a chuckle.
    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  3. #3
    $moe$'s Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,472
    Reputation
    241
    Thanks
    458
    Dumb MPGH post found
    Not your average fuckboy


  4. #4
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    11,027
    Reputation
    1839
    Thanks
    5,412
    Quote Originally Posted by HiesenBug View Post
    Dumb MPGH post found
    You have no room to talk my friend. Have you looked at your avatar?

    Then again neither do I.
    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  5. The Following 2 Users Say Thank You to Eternity For This Useful Post:

    Drama (08-09-2015),elysiumpiers (08-08-2015)

  6. #5
    sexyalex2828's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    female
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Chatty
    1st vid is wat happens when u take crack

  7. #6
    Drama's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,612
    Reputation
    223
    Thanks
    414
    My Mood
    Angelic
    Mr Skeletal!!!!!!! probably some of the most creative videos i seen.
    Wanna advertise your shop here? PM me!

    LIKE Grand Theft Auto (GTA)? Wanna get help? enjoy the game? JOIN the official GTA group page! (CLICK GREEN BOX BELOW)


    #1 Dumbasses on MPGH.
    Knives don`t even kill a fraction compared to guns so don`t give me the knife crap.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    The Only Way You Can Have PC Over Console Is If You Can Build A PC With Better Hardware Than The Console At The Same Price, Which You Can't.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "I Mean Sure Yeah It Makes Sense, But It's No Damn Lifesaving Medal", Makes Sense That You'd Have A Medal For Being Justifiably Injured, But It's Not The Same As Earning A Medal That Involves Saving Someones Life
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "Once Again, Correcting Someones Improper Grammar Is Not An Attack On Their Person."



  8. #7
    bowlcut's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    ثلاثة أقدام إلى
    Posts
    6,255
    Reputation
    1644
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Sleepy
    More about #2 -- the person who uploaded the source for that vid actually makes vids of his own in similar fashion.


    He owns two youtube channels; deathtrips and gravycp (which is no longer active due to having 2 strikes on it). You can find the sources on both of these channels.
    Also check him out -- he's got some good shit.

  9. #8
    Drama's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,612
    Reputation
    223
    Thanks
    414
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Confirmed Mentally Ill View Post
    More about #2 -- the person who uploaded the source for that vid actually makes vids of his own in similar fashion.


    He owns two youtube channels; deathtrips and gravycp (which is no longer active due to having 2 strikes on it). You can find the sources on both of these channels.
    Also check him out -- he's got some good shit.
    LOL!

    //2short
    Wanna advertise your shop here? PM me!

    LIKE Grand Theft Auto (GTA)? Wanna get help? enjoy the game? JOIN the official GTA group page! (CLICK GREEN BOX BELOW)


    #1 Dumbasses on MPGH.
    Knives don`t even kill a fraction compared to guns so don`t give me the knife crap.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    The Only Way You Can Have PC Over Console Is If You Can Build A PC With Better Hardware Than The Console At The Same Price, Which You Can't.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "I Mean Sure Yeah It Makes Sense, But It's No Damn Lifesaving Medal", Makes Sense That You'd Have A Medal For Being Justifiably Injured, But It's Not The Same As Earning A Medal That Involves Saving Someones Life
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "Once Again, Correcting Someones Improper Grammar Is Not An Attack On Their Person."



  10. #9
    Snake's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Dead-end
    Posts
    5,747
    Reputation
    840
    Thanks
    1,092
    what in the fuck lmao
    Need a custom image title? Check out my thread






  11. #10
    WolfLordSky's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Posts
    167
    Reputation
    10
    Thanks
    20
    ha ha. Second one was funny.

     
    1EzRDutE7sskFK3mzF68xzjcX1fJWhJJBK



    Original Avatar Thread



    Joined - 09/08/2014
    Member Level 1 - 25/05/2015

  12. #11
    Degree's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    Candyland
    Posts
    2,796
    Reputation
    314
    Thanks
    1,190
    My Mood
    Tired
    lol the third and fourth ones actually made me laugh a little.

Similar Threads

  1. Replies: 15
    Last Post: 07-20-2014, 11:36 PM
  2. Replies: 6
    Last Post: 05-04-2014, 03:41 AM
  3. [Video] Best youtube video ever.
    By Bs in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 10-15-2013, 03:06 PM
  4. a video i found on youtube
    By -PoisonedG- in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Discussions
    Replies: 3
    Last Post: 06-16-2010, 07:05 AM
  5. Youtube videos! Got videos?
    By Titanium Gold in forum Entertainment
    Replies: 8
    Last Post: 07-17-2007, 05:26 AM