Thread: Games

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31
  1. #1
    Ali G's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    asas
    Posts
    586
    Reputation
    26
    Thanks
    38

    Games

    I am getting my new graphics card, so, im going to download some games but IDK which one should i choose.


    Dirt 2

    Crysis

    AC

    Empire total war

    Something from COD series.

    OR you recommend some other good games.

  2. #2
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    I hate these threads.

    Go get MW2 and shut up

  3. #3
    R3V's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Well
    Posts
    3,924
    Reputation
    36
    Thanks
    328
    CA AND MWII

    BICH!

  4. #4
    Ali G's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    asas
    Posts
    586
    Reputation
    26
    Thanks
    38
    Quote Originally Posted by Stumpy View Post
    I hate these threads.

    Go get MW2 and shut up
    ...

    MW2 isnt the best game....

  5. #5
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    Then get crysis lol. Or gears of war 2. Either way thereboth good

  6. #6
    reaper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    The Deep South
    Posts
    5,247
    Reputation
    58
    Thanks
    1,077
    My Mood
    Relaxed
    If you want to test out your GFX try games like COD4-5, Crysis, AC, Stranglehold..

    Google a list of DirectX 10 games, you should be impressed by most of them, also

    check out a preview of Alien v Predator as it will be the first DirectX 11 game released

  7. #7
    Ali G's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    asas
    Posts
    586
    Reputation
    26
    Thanks
    38
    Quote Originally Posted by Stumpy View Post
    Then get crysis lol. Or gears of war 2. Either way thereboth good
    i will wait for more responses.

    But if i had a choice i would choose GOW2 cuz ive don the first one soon and it was amazing

  8. #8
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    haha yeah, it was a top game, anywya, gl with what ur picking

  9. #9
    Ali G's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    asas
    Posts
    586
    Reputation
    26
    Thanks
    38
    Quote Originally Posted by Stumpy View Post
    haha yeah, it was a top game, anywya, gl with what ur picking
    lol ty..

    I watched some videos of GOW and it looked nice

  10. #10
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,876
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,083
    My Mood
    Hot
    GRID racedriver







  11. #11
    LegendaryAbbo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    5,244
    Reputation
    23
    Thanks
    546
    My Mood
    Relaxed
    3D sex games.

    *looks around*

    who said that?

  12. #12
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,876
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,083
    My Mood
    Hot
    Oh thats awesome







  13. #13
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    Oh yeah!

    GRID!

    Forgot....


    Im so going to download it

  14. #14
    EndRiT's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    USSR
    Posts
    12,751
    Reputation
    170
    Thanks
    4,294,967,295
    Crysis is shit.
    MW2 or AC2.

  15. #15
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,876
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,083
    My Mood
    Hot
    Buy an xbox







Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. how about Tantra Online Game
    By scoutranger in forum General Gaming
    Replies: 1
    Last Post: 10-29-2012, 09:16 AM
  2. games that suck
    By gothgod in forum General Game Hacking
    Replies: 50
    Last Post: 07-09-2006, 07:41 PM
  3. frag/game music video's
    By kyo in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 06-20-2006, 09:55 AM
  4. Connection About for Annomalation in Game
    By asdasd in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 12-30-2005, 09:17 PM
  5. What type of games
    By djraziel127 in forum General Game Hacking
    Replies: 11
    Last Post: 12-30-2005, 04:22 PM