Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 106 to 120 of 126
  1. #106
    KING's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,777
    Reputation
    702
    Thanks
    3,077
    My Mood
    Angry
    Quote Originally Posted by konnaz View Post
    WTF?


    Exactly what I'm sayin.

  2. #107
    Photofinish Yep Yep's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    MI
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by BL4CK-D3ATH- View Post
    i like doing illegal stuff like masturbating on an airplane
    That doesn't count according to the mile high club entrance requirements.

  3. #108
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by BL4CK-D3ATH- View Post
    i like doing illegal stuff like masturbating on an airplane
    yeah that’s nice, now let me see you do the same thing twice new times, 4 times, then been a couple of more times, please your amateur night is show time

  4. #109
    Seth's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    In The Thread
    Posts
    3,685
    Reputation
    25
    Thanks
    622
    Quote Originally Posted by konnaz View Post
    WTF?


    LOL Exactly what I was thinking
    Quote Originally Posted by BL4CK-D3ATH- View Post
    i like doing illegal stuff like masturbating on an airplane
    Now that is sig material/

    Quote Originally Posted by Inna View Post
    yeah that’s nice, now let me see you do the same thing twice new times, 4 times, then been a couple of more times, please your amateur night is show time
    You really don't make any sense/
    She paints a pretty picture, but the story has a twist, the paint brush is a razor, and the canvas is her wrist.

  5. #110
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,827
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,663
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by fabz View Post


    You are one hell of a faggot.

    You are gayer then Czar.
    wait... czar is gay?





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  6. #111
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    Yeah he came out on MPGH publically yesterday.

    guilty pleasure:

    i dunno? drinking probs

  7. #112
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,655
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post

    wait... czar is gay?
    Troll, give me sp for Christmas..

  8. #113
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    And me TM.


  9. #114
    Jimmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    4,575
    Reputation
    70
    Thanks
    647
    lol every1 keeps asking to be TM Dave will let you know

  10. #115
    fabz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    N.Y.C
    Posts
    5,475
    Reputation
    108
    Thanks
    515
    Quote Originally Posted by jimmydang09 View Post
    lol every1 keeps asking to be TM Dave will let you know


    Because TM is win.

  11. #116
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    I enjoy mastakation.

  12. #117
    LegendaryAbbo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    5,244
    Reputation
    23
    Thanks
    546
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Stumpy View Post
    Yeah he came out on MPGH publically yesterday.

    guilty pleasure:

    i dunno? drinking probs
    why the hell do you feel guilty about drinking...?

  13. #118
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    Cause i steal it from homeless drunks.

  14. #119
    R3V's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Well
    Posts
    3,924
    Reputation
    36
    Thanks
    328
    My hobby is going to the beach and watch seagulls poop on people why I eat my chippppieessss$

  15. #120
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    And hanging out wif kris

    don't lie bro

Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast

Similar Threads

  1. Guilty Pleasures?
    By Greg in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 07-21-2010, 07:27 AM
  2. Self Pleasure??
    By KING in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 02-15-2010, 01:44 AM
  3. Combat Arms VIP hacks for your playing pleasure
    By maxpower2465 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 7
    Last Post: 02-13-2010, 09:27 PM
  4. For your metal pleasure
    By CyberGenius in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 02-09-2010, 03:44 AM
  5. [Not Guilty]DNF is a ripper.
    By SupB in forum Art & Graphic Design
    Replies: 42
    Last Post: 08-13-2009, 04:30 AM