Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
  1. #1
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303

    repelling chicks

    ...ya i know the title sounds gay but ya, i need help repelling chicks...i just dont know how, its not my nature, i try then i end up going out with them. im doing webcam with one right now

    anyhoo, i have a group of stalkers (YAY...and...aww..theyre all manly chicks...if they were hot then i wouldnt have a problem, would i?) and one especially is fucking obsessed with me. she added me on msn and shit, i just cant get rid of her. any ideas?
    lmao this is a stupid topic, but w/e.

  2. #2
    wannabehacker00's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    tell them that you have a GF and you will get sued 4 cheating lol



    I PWN YOU

  3. #3
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    i did...didnt work

  4. #4
    wannabehacker00's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    then tell them to get the f*** out of ur face and get a restraining order lol



    I PWN YOU

  5. #5
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    nice, thats about the only thing i havent done...besides telling her im gay(which im not), and ruining my rep forever

  6. #6
    tonkaman's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    yeah just tell her she's ugly

  7. #7
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    187
    What?????????

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  8. #8
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    i pretty much did, she doesnt care. everyone tells her that..apparently

    but the thing is, shes the hottest of all the stokers...she doesnt look like a guy.
    so iunno..

  9. #9
    wannabehacker00's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Hey ace wernt you just a newb



    I PWN YOU

  10. #10
    wannabehacker00's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    or just act like a retarded idiot doing dumb things



    I PWN YOU

  11. #11
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    im a little of both..i think

    double poster!!! :O

  12. #12
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    ... hmmmm this is easy get your friend whos a girl to go up 2 d bitch and be like wtf u doing wit my man stop bothering him ... and so on and newbs... haha dun double post


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  13. #13
    snipelock's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    SNIPERNEST!
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    53
    no double post! Also, tell them that the stalking if fucking weird. Figure out what rules it is violating, and then act like you are going to do something legeal. "Yeah, and you are violating my space, privacy code 23 subarticle 45 sentence 13 1/2,......." Then if they have a brain, then they will leave. But you can make this a positive. Have them carry your books and crap! Ugly chicks are good as pack mules! If they look like a mule, then they must be used like a mule.

  14. #14
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    ohhh shit^^^^ ROFL ROFL ROFL man ima die of laughter this kid... wow


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  15. #15
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,348
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    Wow lmao thats funny, so awful xD.. Another way is to not shower

    Wannabehacker00 your sig is wayy too big, same as everyone elses pretty much

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. golden chick
    By Gourav2122 in forum Showroom
    Replies: 7
    Last Post: 07-16-2008, 01:05 PM
  2. dont fuck with crazy chicks
    By Gourav2122 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 10
    Last Post: 12-29-2007, 04:47 PM
  3. Rich girl vs Hottest chick ever
    By Gourav2122 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 11-30-2007, 08:40 PM
  4. flame chick shana =o
    By Gourav2122 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 2
    Last Post: 11-18-2007, 11:02 PM
  5. Ph3ar My Hentai Chick Raping Tentacles
    By Gourav2122 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 11-04-2007, 08:38 PM