Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673

    New console game?

    Just finished beating a few of my games on the ps4 any good suggestions for story modes or even a multiplayer mode that wouldn't get boring?

  2. #2
    Degree's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    Candyland
    Posts
    2,796
    Reputation
    314
    Thanks
    1,190
    My Mood
    Tired
    Already played fallout 4, Star Wars battlefront?

  3. #3
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Degree View Post
    Already played fallout 4, Star Wars battlefront?
    I've played fall out 4 for each story mode already. I played the beta for Star Wars but wasn't convinced to buy the actual game... how is it?

  4. #4
    Smoke's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Gender
    male
    Posts
    8,841
    Reputation
    2143
    Thanks
    3,862
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Dakota View Post

    I've played fall out 4 for each story mode already. I played the beta for Star Wars but wasn't convinced to buy the actual game... how is it?
    Idk there's some awesome new legit af MMPORG named "Battle Tales" it was rated the #1 new MMPORG by MPGH News Magazine.

    Search it up tho. ~ S/O @arunforce.

    EDIT: PC counts as a console on MPGH right?
    Last edited by Smoke; 01-03-2016 at 10:45 PM.


    CLICK TO BUY NOW!!


    MY ONLY SKYPE IS "SMOKE.MPGH" PRIVATE MESSAGE ME BEFORE TRADING BUYING/SELLING ANYTHING INVOLVING ME
    Quote Originally Posted by Liz View Post
    This is my first vouch, ever. Rapidgator account worked perfectly. Would buy in the future.

  5. #5
    Degree's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    Candyland
    Posts
    2,796
    Reputation
    314
    Thanks
    1,190
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Dakota View Post

    I've played fall out 4 for each story mode already. I played the beta for Star Wars but wasn't convinced to buy the actual game... how is it?
    It's not bad. There is bugs, and it's fairly unpolished, but I'd still say it's worth picking up and playing. That being said, if you aren't into Star Wars at all, probably won't be much fun.

  6. #6
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Smoke View Post


    Idk there's some awesome new legit af MMPORG named "Battle Tales" it was rated the #1 new MMPORG by MPGH News Magazine.

    Search it up tho. ~ S/O @arunforce.

    EDIT: PC counts as a console on MPGH right?
    People still play that game? Is it out of the beta code era yet?

  7. The Following User Says Thank You to Dakota For This Useful Post:

    [MPGH]Smoke (01-04-2016)

  8. #7
    -Madara_Uchihă-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,506
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    Have you tried Witcher 3? It was on a flash sale on the PS Store for $25 last week. I bought it, but have yet to play it. Been too busy getting Rocket League and Need For Speed platinum trophies.

  9. #8
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by -Madara_Uchihă- View Post
    Have you tried Witcher 3? It was on a flash sale on the PS Store for $25 last week. I bought it, but have yet to play it. Been too busy getting Rocket League and Need For Speed platinum trophies.
    Yeah witcher 3 was one of the first games I played, I recently picked up rocket league because my friends had it and I got addicted to it haha. But how is Need for Speed?

  10. #9
    Ygritte's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Location
    WildLands
    Posts
    2,572
    Reputation
    183
    Thanks
    1,473
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Dakota View Post

    Yeah witcher 3 was one of the first games I played, I recently picked up rocket league because my friends had it and I got addicted to it haha. But how is Need for Speed?
    Witcher 3 is so good , better than fallout imo.
    The new NFS sucks .. its always online for some reason.

    Try Black Ops 3 , better & Cheaper than Star Wars imo , Star Wars has no story mode this time for some reason , just all online.
    Some of my friends still play GTA V , but I'm bored of it already.

    I'm still waiting for my Batman to come atm

  11. #10
    Gazz's Avatar
    Join Date
    Sep 2015
    Gender
    male
    Posts
    2,301
    Reputation
    220
    Thanks
    195
    Batman ?

  12. #11
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Ygritte View Post


    Witcher 3 is so good , better than fallout imo.
    The new NFS sucks .. its always online for some reason.

    Try Black Ops 3 , better & Cheaper than Star Wars imo , Star Wars has no story mode this time for some reason , just all online.
    Some of my friends still play GTA V , but I'm bored of it already.

    I'm still waiting for my Batman to come atm
    I've played the new Black Ops with my friend for the zombie mode I might just pick that up since I usually don't have a problem just playing CoD all day.

  13. #12
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,274
    Reputation
    3495
    Thanks
    3,633
    My Mood
    Lurking
    Rocket league download it on PS4
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  14. #13
    Hydra's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Gender
    male
    Location
    Mars
    Posts
    6,477
    Reputation
    615
    Thanks
    4,851
    My Mood
    Psychedelic
    Have you play Destiny yet c: ? If you're a Final Fantasy and COD fan you'll love this c: . But if that's bad, try Just Cause 3! The best looking action games of all times, it fun for me, so it should be fun to you c: . But we all know the story mode is kind boring...

  15. #14
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Wyo View Post
    Rocket league download it on PS4
    Have had this game for awhile now haha probably my most played game on ps4 right now.

Similar Threads

  1. [News] New AQ Game: Oversoul [ALPHA TEST LIVE AS OF 9/13]
    By Phailsauce in forum BattleOn Games Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 4
    Last Post: 11-13-2012, 05:40 AM
  2. Replies: 1
    Last Post: 08-31-2011, 06:02 PM
  3. New FPS Game Release.
    By thug-s0uljah in forum General
    Replies: 4
    Last Post: 08-13-2008, 02:01 PM
  4. the new Nexon Game manager difficulty
    By angrytater in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 15
    Last Post: 09-29-2007, 12:08 PM
  5. Console Games!?!?!?!
    By NeedHacksBad in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 08-22-2007, 06:28 AM