Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Assistive's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    Posts
    6,338
    Reputation
    705
    Thanks
    1,459
    My Mood
    Amused

    Hopsin Is Ight But....



    He just goes in on this shit. Fuckin trapin out that court house.

    "Dab is a Shitposting Retard" - Boombox 2016
     


  2. #2
    ZetaDarus's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Gender
    male
    Posts
    538
    Reputation
    28
    Thanks
    60
    My Mood
    Pensive
    the fuck . didn't expect to see somthing like this from hopsin

  3. #3
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,883
    Reputation
    781
    Thanks
    1,881
    My Mood
    Doh
    Well I like how he speaks about the truth. And that last quotation in the ending, very inspirational.

  4. #4
    tttwedgy's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    South
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Breezy
    Ill Mind of Hopsin 7 was definitely better IMO, but he does go hard in this
    Last edited by tttwedgy; 03-15-2016 at 09:21 AM.

  5. #5
    Arrow's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Location
    Deadman wonderland
    Posts
    1,996
    Reputation
    503
    Thanks
    531
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Assistive View Post


    He just goes in on this shit. Fuckin trapin out that court house.
    Ill mind of Hopsin 5 is the best one in my opinion

  6. #6
    +Swaggy's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Location
    Hiding under my bed because i'm scared of the big red meanie
    Posts
    928
    Reputation
    230
    Thanks
    459
    My Mood
    Mellow
    Really like that diss he made, Ill Mind of Hopsin 6 is probably one of my favorites but I like them all



    I'm Still young. Still growing. Still fucking up. Still perfecting myself.




  7. #7
    DarknzNet's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Posts
    4,036
    Reputation
    540
    Thanks
    15,168
    This song is good
    MaGicSuR aKa. Beste paster.

     
    Member since : 08-24-2015

    Premium Member since : 01-19-2016

    Contributor : 02-27-2016 - 11.09.2017

    League of Legends Minion since : 08-24-2016

    Counter Strike: Global Offensive Minion since : 12-29-2016

    Steam Minion since : 02-11-2017

    Resigned : 04-20-2017

  8. #8
    Yung Lean 2001's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    Yoshi City
    Posts
    1,465
    Reputation
    175
    Thanks
    910
    My Mood
    Psychedelic
    Didn't know Funk Volume died before this song :/
    S-A-D B-O-Y-S
    Bitch, I grind, bitch, I grind


  9. #9
    tttwedgy's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    South
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Breezy
    Yeah, he went solo... Maybe he'll start putting out more music now?

  10. #10
    +Swaggy's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Location
    Hiding under my bed because i'm scared of the big red meanie
    Posts
    928
    Reputation
    230
    Thanks
    459
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by tttwedgy View Post
    Yeah, he went solo... Maybe he'll start putting out more music now?
    Definitely can't wait for his releases, he's been held back



    I'm Still young. Still growing. Still fucking up. Still perfecting myself.




  11. #11
    Riigged's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    3,324
    Reputation
    203
    Thanks
    9,220
    My Mood
    Devilish
    This song is dissing his manager Damien Ritter who is a greedy lying douche who doesn't give the artists (Hop, Dizzy, etc.) any info on their pay and tries to take the most money and shit as if he deserved it, he told Hopsin that he doesn't work hard enough (I actually laughed out loud when I head that part when Hopsin said it in his interview) and well he basically quit Funk Volume and he was really mad about it because it was his label to begin with that he started when he was 19 in his own basement where his first studio was and since it would have been way too much work to release songs and shit and also manage everything (tours, interviews, etc.), he hired the douche Damien Ritter to basically manage the label and stuff and Damien took over as if he invented FV and shit and Hopsin said to Dame: "Either you quit Funk Volume, or I do." and Dame just laughed and said "No way, I'm staying." so Hopsin obviously was forced to quit unless he wanted to keep putting up with his bullshit and yeah that should sum it up.

  12. #12
    Cohen's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    2,405
    Reputation
    362
    Thanks
    742
    My Mood
    Relaxed
    This is some of his best work, this is the start of a new him.

    My only Skype: whaisom3d


  13. #13
    tttwedgy's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    South
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by +Swaggy View Post


    Definitely can't wait for his releases, he's been held back
    Yeah, i think he's gonna come out swinging now that he's free... Keep your fingers crossed

  14. #14
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    11,027
    Reputation
    1839
    Thanks
    5,415



    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  15. #15
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,861
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,962
    This shit is hot seriously, he snapped, his last good ill mind was when he dissed tyler

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 10
    Last Post: 08-03-2006, 12:08 PM
  2. lol i dont have the guts but i dare you too...
    By jeremywilms in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 06-11-2006, 11:12 PM
  3. hey im not a hacker but can some1 plz help me
    By CrUsHa in forum General Gaming
    Replies: 3
    Last Post: 05-20-2006, 01:58 AM
  4. my sig is done but i need some help
    By A7X Oblivian in forum Help & Requests
    Replies: 0
    Last Post: 02-21-2006, 01:24 AM