Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 61
  1. #16
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Title says game, so its a game

    nigger
    I am the God.

  2. #17
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    I watch glee


    Shifty sexy shit


  3. #18
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    I am currently reading a manga with nudity.

    I don't know if thats to be embarrased about tho.


  4. #19
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Empire View Post
    I am currently reading a manga with nudity.

    I don't know if thats to be embarrased about tho.
    so u reading hentai, not really embarrassing


    Shifty sexy shit


  5. #20
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    I said nudity lol.


  6. #21
    Paradigm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Dantes Inferno
    Posts
    123
    Reputation
    4
    Thanks
    4
    My Mood
    Cynical
    Addictions to:

    Carl Sagan
    Disco music / alternative / indie music
    Anime movies
    Pokemon
    Reading
    Trolling / MPGH (sometimes)
    Dramatic romantic movies

    General embarrassment:

    Gay
    OCD
    I doodle random things like pandas shooping and destroying cities
    I don't eat meat
    Never had a real relationship


    Top that.

  7. #22
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    Your a vegitarian paradigm? hmm......

    Last chick i went out with ask if it was ok to nibble/bite on my dick. And she asked that on the first day....... yeah it didn't work out.


  8. #23
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    u dont eat meat?????????? That is embarrasing


    Shifty sexy shit


  9. #24
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    I would just find it harder to get good food, since like 90% of places specialize in meat.

    and i found this shit hilarious
    Last edited by Empire; 01-20-2010 at 04:42 PM.


  10. #25
    Jimmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    4,575
    Reputation
    70
    Thanks
    647
    Quote Originally Posted by scruffy View Post


    That is just sad... Where do you find time for school? Friends? Girlfriend? /



    Uhm.. I like romantic comedies. :|
    weekends .

  11. #26
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    I thoroughly enjoy Jazz.

  12. #27
    Scruffy's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Florida
    Posts
    6,560
    Reputation
    344
    Thanks
    1,195
    Quote Originally Posted by Paradigm View Post
    Addictions to:

    Carl Sagan
    Disco music / alternative / indie music
    Anime movies
    Pokemon
    Reading
    Trolling / MPGH (sometimes)
    Dramatic romantic movies

    General embarrassment:

    Gay
    OCD
    I doodle random things like pandas shooping and destroying cities
    I don't eat meat
    Never had a real relationship


    Top that.
    We are, yeah, I said it, we are
    You can call me Czar, in a dark Czar

    Gifts
    Czar [x][x]
    Liz [x][x]

  13. #28
    alfonso951's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In A House In Southern California
    Posts
    966
    Reputation
    9
    Thanks
    39
    My Mood
    Amused
    I still watch cartoons...

  14. #29
    fbgm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lmfao nope only pam :P

  15. #30
    -SKULL3000-'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    DA N00BZ VILL3A
    Posts
    895
    Reputation
    8
    Thanks
    43
    I sucked obamas dick for thirty-five pesos
    .:Favorite:.



    "If You Run You'll Only Die Tired!"

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. Lets Play The Ban Game!
    By __][G]-H05T in forum CrossFire Discussions
    Replies: 6
    Last Post: 01-12-2011, 08:20 AM
  2. Lets play the question game!
    By omlan in forum General
    Replies: 4
    Last Post: 01-22-2010, 09:08 PM
  3. LEts play a game.............
    By dranko in forum Spammers Corner
    Replies: 0
    Last Post: 08-05-2009, 12:06 AM
  4. Replies: 13
    Last Post: 07-29-2009, 03:43 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 02-16-2008, 06:30 PM