Thread: Ke$ha...

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 40
  1. #1
    Trunky's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Melb 4 Life.
    Posts
    2,211
    Reputation
    16
    Thanks
    275
    My Mood
    Angry

    Ke$ha...

    Sigh... Another Hollywood Whore. Lady Gaga, Brittney Spears, and Mariah Carey is enough for me.

    Who's she think she is? huh? Coming into our World singing that Shit.

    Wake up in the morning feeling like P-diddy?
    --and--
    Kick em to the Curb unless they look like Mick Jagger?

    The fuck?

    Last edited by Trunky; 01-23-2010 at 11:20 AM.

  2. #2
    Oompa loompa's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Eindhoven =]
    Posts
    1,441
    Reputation
    84
    Thanks
    205
    My Mood
    Lurking
    Just dun listen to that shit.





  3. #3
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Pic fail.

  4. #4
    Trunky's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Melb 4 Life.
    Posts
    2,211
    Reputation
    16
    Thanks
    275
    My Mood
    Angry
    Quote Originally Posted by Ryan View Post
    Pic fail.
    lol

    /fixed

  5. #5
    Luke6.5's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Luke420's house
    Posts
    1,112
    Reputation
    17
    Thanks
    30
    My Mood
    Yeehaw
    God damn she is ugleh.

  6. #6
    Attiusca's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Are you coming over?
    Posts
    506
    Reputation
    388
    Thanks
    22
    My Mood
    Angelic
    isnt mick jagger like 1200 years old?



    O B E Y



  7. #7
    Scruffy's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Florida
    Posts
    6,560
    Reputation
    344
    Thanks
    1,195
    [img]https://www.nordestfm****/images/Image/Mick%20Jagger(1).jpg[/img]


    Hot.

    Gifts
    Czar [x][x]
    Liz [x][x]

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Scruffy For This Useful Post:

    -James (01-24-2010),Trunky (01-23-2010)

  9. #8
    Seth's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    In The Thread
    Posts
    3,685
    Reputation
    25
    Thanks
    622
    Mick Jacgger is older now.
    She paints a pretty picture, but the story has a twist, the paint brush is a razor, and the canvas is her wrist.

  10. #9
    Eteyos's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Montucky
    Posts
    209
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Twisted
    I want to give her a pearl necklace
    Civilization exists by natures consent, subject to change without notice.

  11. #10
    ClapBangKiss's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Location
    ★ ★ ★ ★★
    Posts
    2,094
    Reputation
    3
    Thanks
    717
    My Mood
    Asleep
    i like the tune tbh, but how do you wake up in the morning feeling like p diddy?


    If you're not in the group, don't wear the seal.

  12. #11
    Seth's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    In The Thread
    Posts
    3,685
    Reputation
    25
    Thanks
    622
    Quote Originally Posted by ClapBangKiss View Post
    i like the tune tbh, but how do you wake up in the morning feeling like p diddy?
    Well she is getting ready for a big day "gonna hit the city" like a busy person and who is known and is always busy, P-diddy. Now, why did she pick P-diddy, becuase his like the only famous person that rhymes with city, as it goes "Wake up in the morning feeling like P-diddy, Grab my glasses out the door im gonna hit the city"
    She paints a pretty picture, but the story has a twist, the paint brush is a razor, and the canvas is her wrist.

  13. #12
    Scruffy's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Florida
    Posts
    6,560
    Reputation
    344
    Thanks
    1,195
    Could have easily have just gone with

    "Wake up in the mornin' lookin really pretty"
    or some variation of it.

    Gifts
    Czar [x][x]
    Liz [x][x]

  14. #13
    Eteyos's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Montucky
    Posts
    209
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Seth View Post


    Well she is getting ready for a big day "gonna hit the city" like a busy person and who is known and is always busy, P-diddy. Now, why did she pick P-diddy, becuase his like the only famous person that rhymes with city, as it goes "Wake up in the morning feeling like P-diddy, Grab my glasses out the door im gonna hit the city"
    Also Pdiddy was in the studio.
    Civilization exists by natures consent, subject to change without notice.

  15. #14
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by ClapBangKiss View Post
    i like the tune tbh, but how do you wake up in the morning feeling like p diddy?
    I wake up every morning feeling like diddy.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  16. #15
    Dested's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The Six
    Posts
    2,823
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    she got a nice voice tho and so does lady gaga

    Subscribe + Rate!

Page 1 of 3 123 LastLast