Thread: Liz is banned!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33
  1. #16
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,012
    Reputation
    880
    Thanks
    2,627
    My Mood
    Lurking
    cry Liz is banned cry

  2. #17
    -Lame's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    6,784
    Reputation
    263
    Thanks
    659
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by M.P.G.H View Post
    whats a rat mean?
    Google it

  3. #18
    M.P.G.H's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    23
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by KING View Post
    Your a rat.
    no your a rat!

  4. #19
    -Lame's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    6,784
    Reputation
    263
    Thanks
    659
    My Mood
    Cynical
    now u got it ROFL

  5. #20
    Alex's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Reddit pls stop
    Posts
    2,004
    Reputation
    41
    Thanks
    471
    My Mood
    Bored
    Who doesnt like her banned <:'D?, no just kidding, how can you celebrate that?!

  6. #21
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,683
    Reputation
    3491
    Thanks
    3,607
    Quote Originally Posted by demo-dash View Post
    now u got it ROFL
    LOL and btw i didnt know it was a psot bann i thought it was a real bann O.o and WTF god?!



    My games;

    x

  7. #22
    Pwnzorz19971's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Helleaven
    Posts
    385
    Reputation
    26
    Thanks
    41
    My Mood
    Devilish

    OMGWTFBBQ

    Lol ROUTE66, your M.P.G.H is going to bet banned too when liz gets unbanned and sees this.

    Join the group!
    Clicky To Join Screen
    [IMG]http:/.ee/wp-content/extra/tarmo.gif[/IMG]

    ↑See this? Fix plz.

  8. #23
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    lol why is liz banned?
    everybody lies


  9. #24
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,891
    Reputation
    855
    Thanks
    3,001
    Quote Originally Posted by M.P.G.H View Post
    no your a rat!
    really, you get better name first, when talking here. newrat



  10. #25
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,683
    Reputation
    3491
    Thanks
    3,607
    Quote Originally Posted by greathamza View Post
    lol why is liz banned?
    looks like she got a post bann :/ but idk..



    My games;

    x

  11. #26
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    hmm sounds like she flirted with the wrong guy
    everybody lies


  12. #27
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    31,094
    Reputation
    4382
    Thanks
    38,395
    My Mood
    Devilish
    R.I.P. L.I.Z.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  13. #28
    KING's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,776
    Reputation
    702
    Thanks
    3,078
    My Mood
    Angry
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    R.I.P. L.I.Z.
    She will be missed.

  14. #29
    aimforair's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    23
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Lurking
    =/ poor liz.. btw a dos attack wouldnt have banned liz .... it would have made the site inaccessable.



    25th post ggnewb

  15. #30
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,661
    My Mood
    Hot
    She'll be back!



    (╮-)╮┳━┳ ( ╯□)╯ ┻━┻









Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. GUYS DOES LIZ IS BANNED ! :(
    By TheAvenger in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 02-08-2010, 04:08 PM
  2. LIZ IS BANNED!? D:
    By jacob19999 in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 01-01-2010, 03:33 PM
  3. Why was liz banned? i heard it was a post ban
    By beteasta3 in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 08-05-2009, 08:40 AM
  4. IS LIZ BANNED?
    By whtlight2 in forum General
    Replies: 81
    Last Post: 08-04-2009, 10:03 PM
  5. *Liz* (Please dun ban me)
    By games0124 in forum Spammers Corner
    Replies: 15
    Last Post: 07-08-2009, 04:11 AM