Thread: room mpgh

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Ka1z3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    499
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Daring

    room mpgh

    join my video chat room
    the password is ipodowns or ipodown try both
    the name of the room is called kaiser

    kthxbai join
    and in order to enter u need my permission i almost forgot the link https://videocallroom.oovoo.com/room/...sbrooks/room/1




    plz be warned
    remember all u need is mic and webcam

    also trolls wil be kicked
    anyone that posts that retarded bonifa shit will be kicked
    if u r using someone elses username u will be kicked kthxbai
    Last edited by Ka1z3r; 02-18-2010 at 07:18 PM.

  2. #2
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    fag .
    I am the God.

  3. #3
    Bluthera's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Shibuya, Tokyo
    Posts
    2,375
    Reputation
    13
    Thanks
    373
    My Mood
    Tired
    I don't get the point of talking to strangers... Then again, we are doing it rite now.


    God, be nice I liked the old avatar. You should've kept it.

  4. #4
    Ka1z3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    499
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Daring
    Quote Originally Posted by GOD View Post
    fag .
    exactly y u wont be in it
    cuz ur a fag
    kthxbai

  5. #5
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    o guise lets go cam!
    yeah!
    I am the God.

  6. #6
    BJIZZLE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    JAY-Z....?
    Posts
    1,498
    Reputation
    12
    Thanks
    48
    Quote Originally Posted by GOD View Post
    o guise lets go cam!
    yeah!
    haha...wooooo

  7. #7
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,554
    Reputation
    3469
    Thanks
    3,963
    My Mood
    Relaxed
    YEAAAAAAAA LETS GO CAM! ILL SHOW U MAI CAWK

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  8. #8
    Ka1z3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    499
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Daring
    Quote Originally Posted by GOD View Post
    o guise lets go cam!
    yeah!
    ur always accusing other of hiding behind the screen
    this is ur opportunity to show everyone that ur not an anal douche
    join the room and provve to everyone that ur so big and bad

  9. #9
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    keep getting denied!
    wtf!
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  10. #10
    BJIZZLE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    JAY-Z....?
    Posts
    1,498
    Reputation
    12
    Thanks
    48
    u swear u go hard allen john ha

  11. #11
    Ka1z3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    499
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Daring
    Quote Originally Posted by MindTek View Post
    keep getting denied!
    wtf!
    sorry
    but i wanna kick some people
    i think theres a limit try again

  12. #12
    -malware_suxs-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    573
    Reputation
    10
    Thanks
    24
    My Mood
    Twisted
    PW noooww:@@:@:@:@ i blind


    My sotw
    View My Video
    Entart mad




  13. #13
    Ka1z3r's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    499
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Daring
    malware ur a troll and a retard gtfo

  14. #14
    shirles14's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    188
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    kaizer, no one wants to fuckin webcam with you,
    like theyll be able to see yur black ass anyway

    /troof

  15. #15
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    This just needs to stop..

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. mpgh room
    By dep01 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 10
    Last Post: 08-20-2009, 02:19 PM
  2. join isketch.net room MPGH
    By GOD in forum General
    Replies: 29
    Last Post: 06-22-2009, 12:58 AM
  3. MPGH ALL ROOM
    By nighthawk3 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 0
    Last Post: 12-25-2008, 11:20 PM
  4. Mpgh Room 114 Server 2 Pass Mpgh
    By XqwertyX in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 05-27-2007, 03:55 AM
  5. new room for mpgh
    By damanis1 in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 05-26-2007, 10:33 AM