Poll: Which web browsers do you use/prefer?

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 48
  1. #1
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking

    Which web browsers do you use/prefer?

    Which web browsers do you use/prefer?
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  2. #2
    reaper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    The Deep South
    Posts
    5,247
    Reputation
    58
    Thanks
    1,077
    My Mood
    Relaxed
    Why?

    Firefox for me, is there any others?

    IE is only used by PC noobs (because they don't know any better)

  3. #3
    Threadstarter
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking
    Lol i use IE and its much better then the crap of firefox lol some people use firefox mainly for the add-ons
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  4. #4
    afunyun's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Michigan
    Posts
    510
    Reputation
    11
    Thanks
    33
    My Mood
    Tired

    Chromefag here

  5. #5
    reaper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    The Deep South
    Posts
    5,247
    Reputation
    58
    Thanks
    1,077
    My Mood
    Relaxed
    IE is just soooo behind the times, eg. they only started tabbed browsing a year ago where Opera has had tabbed browsing for 5-6 years and Microsoft made it out to be their brand new exciting idea lmao..

    I hate Microsoft fullstop, wouldn't even use Windows if I didn't have to

  6. #6
    Threadstarter
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking
    who uses opera is gay lol
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  7. #7
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,661
    My Mood
    Hot
    Firefox fosho...



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  8. #8
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,888
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    firefox.
    /oyeh.



  9. #9
    Threadstarter
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking
    hahha ifirefox? omg use IE 8
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  10. #10
    xdesignerx's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Somewhere close Posts: 7,939
    Posts
    599
    Reputation
    10
    Thanks
    59
    My Mood
    Relaxed
    Chrome

    /short
    Quote Originally Posted by Saxony-Alexander View Post
    some of you are in need of serious help
    Welcome to MPGH.

    ___________________



    Uploaded with ImageShack.us


    I know you do

  11. #11
    Threadstarter
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking
    omg chrome Lolz? sucks balls XD
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  12. #12
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,554
    Reputation
    3469
    Thanks
    3,963
    My Mood
    Relaxed
    Mozilla Firefox.

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  13. #13
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    google chrome ftw
    /end of discussion

  14. #14
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,554
    Reputation
    3469
    Thanks
    3,963
    My Mood
    Relaxed
    Fuck Chrome.

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  15. #15
    Threadstarter
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,277
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,636
    My Mood
    Lurking
    omg chrome its bullsh1t XD IE 8 ever
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Web Browser Do You! Use?
    By BigTimeNoob in forum General
    Replies: 50
    Last Post: 01-23-2011, 02:38 PM
  2. What web browser are you?
    By haxa123 in forum General
    Replies: 57
    Last Post: 06-28-2010, 11:42 AM
  3. What type of Internet browser do you use?
    By Hagerad in forum General
    Replies: 52
    Last Post: 11-05-2009, 12:27 PM
  4. What browser do you use?
    By xtrylanx in forum General
    Replies: 47
    Last Post: 10-23-2007, 08:16 PM
  5. Browser you use
    By arunforce in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 02-08-2006, 10:29 PM