Thread: Ahhh.... Shit!

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 22 of 22
  1. #16
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by iverson954360 View Post
    Ill just buy 3000 dollars worth of bans how about that?

    Haha I was gonna say $3000 worth of spam.

  2. #17
    FluffyStuff's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    308
    Reputation
    10
    Thanks
    150
    Quote Originally Posted by Random12 View Post
    Haha I was gonna say $3000 worth of spam.
    Sold, you get 3000$ worth of spam.

    Spam!

    Wasnt that great? Now give me your money!

  3. #18
    BluSpex's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    505
    Reputation
    16
    Thanks
    4
    dude, i'd say try and get my specs:

    core 2 quad q6600 (i dunno why, but they are only $300 )
    4gb ddr 2/3 ram..i got 1066mhz
    any good asus deluxe mb, i got the p5k deluxe
    any nvidia 8800 series
    a good samsung/segate sata II hdd, with perpendicular write
    and a good case
    and a good SATA dvdrw drive

    this will set u back a grand and a half or so...but i think it will be worth it.

  4. #19
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    how bout $3000 worth of shut the hell up and listen to ace

  5. #20
    BluSpex's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    505
    Reputation
    16
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by ace76543 View Post
    how bout $3000 worth of shut the hell up and listen to ace
    how about i get u bant?

    jk.

  6. #21
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    yea dell bought alienware out but b4 they did their customer support was terrible as fuck.



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  7. #22
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    Grim09's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Russia - Россия - Rusland
    Posts
    337
    Reputation
    10
    Thanks
    167
    I found the one I will buy. I can pay for it but it's not easy, yet I will be able to do it.

    The one


    1. Turn all the settings to the "best" configuration when you get to the page.
    2. The Page: https://velocitymicro.com/category.php?cid=12

    Conclusion

    It will kick major ass!!!!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Holy Shit
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 39
    Last Post: 08-29-2010, 06:16 AM
  2. Oh shit its the pedo bear AHHH
    By Luke420 in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 01-26-2010, 08:45 PM
  3. Random Shit
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 09-22-2007, 07:58 PM
  4. Post the scariest shit you have seen!
    By arunforce in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 08-18-2007, 12:16 AM
  5. Fuckin shit :(
    By i eat trees in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 02-18-2006, 10:02 PM