Thread: Oh NOSE

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic

    Oh NOSE

    Sorry to let you down Gourav, but tomorrow ima have to stop acting like a cocksucker :O
    Ill still act like one on MSN thoughz and ill still like hentai and beg you for hentai, but tomorrow im making new account i be nicez! trustz me! tis is last day for my noobiness!

    Because I don't wanna get IP Banned on my new Lap Top im buying tomorrow just to go on MPGH which is gunna be like 1K bucks bitch,

  2. #2
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    LMAO, well it will be sad to see a cocksucker turn good.. or will it...



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  3. #3
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Mike get on Msn.

  4. #4
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    Cant til i get my 1k laptop tomorrow

  5. #5
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Mike Green Day View Post
    Cant til i get my 1k laptop tomorrow
    ...why not?

  6. #6
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    mike what laptop you getting? if you read my thread below somwhere im looking for 1 too.



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  7. #7
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    BECAUSE I JUST CANT assfuck.

    I dunno whichever i like my parents dont care if its 2k if thats the case.

  8. #8
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Mike Green Day View Post
    BECAUSE I JUST CANT assfuck.

    I dunno whichever i like my parents dont care if its 2k if thats the case.
    OMFG. Tell me damnit! Are you at a library or something??

  9. #9
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    Because im givin my sister my computer and i already cleaned up all the things i downloaded.

  10. #10
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Mike Green Day View Post
    Because im givin my sister my computer and i already cleaned up all the things i downloaded.
    Stupid ass!

  11. #11
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    Wut u wanttt just pm me

  12. #12
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    LMAO OMG OMG its gunna be so funny when she sees a lil hentai pop up or somthing. XD



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  13. #13
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by NeedHacksBad View Post
    LMAO OMG OMG its gunna be so funny when she sees a lil hentai pop up or somthing. XD
    he siad he delated it O_o well idk O_o here is mine started out a new hentai folder new made.... all...most 10 gig

Similar Threads

  1. Nose Bleed
    By Tristan in forum General
    Replies: 28
    Last Post: 06-13-2011, 01:49 AM
  2. Blue Nose
    By ChimiBang in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 05-07-2011, 08:04 PM
  3. party in my nose
    By Austin in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 01-06-2011, 04:52 PM
  4. Replies: 28
    Last Post: 09-08-2010, 01:17 AM
  5. Water your nose... with Neti pot?
    By OO7 in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 06-29-2009, 05:15 PM