Thread: Mpgh...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    WhiteBoiNic's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Co-Town, Tx
    Posts
    359
    Reputation
    8
    Thanks
    140
    My Mood
    Bored

    Mpgh...

    Is Mpgh ONLY for Only Fps games, or any onine game?

    My Programs:
    PB Cleaner v1.2
    My Combat Arms Modifications:
    FULLY AUTOMATIC SNIPER
    RapidFire P99 Burst Fire Pistol
    Status:
    Struggling to learn code. Playing Project Blackout.

  2. #2
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,524
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    any .

  3. #3
    reaper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    The Deep South
    Posts
    5,247
    Reputation
    58
    Thanks
    1,077
    My Mood
    Relaxed
    Most people just come here to talk shit

    Pick a game, any game https://www.mpgh.net/forum/

  4. #4
    EndRiT's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    USSR
    Posts
    12,751
    Reputation
    170
    Thanks
    4,294,967,295
    Well it's not hard to check what games we support.
    https://www.mpgh.net/forum/

  5. #5
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    30,180
    Reputation
    4197
    Thanks
    37,921
    My Mood
    Devilish
    Any game...





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  6. #6
    AN1MAL's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Gender
    male
    Posts
    1,386
    Reputation
    27
    Thanks
    141
    Iam sorry for the inconvenience, we do not support your game at this moment. Please try again later or dial 0900-MPGH.

  7. #7
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    Who banned meh?
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  8. #8
    EndRiT's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    USSR
    Posts
    12,751
    Reputation
    170
    Thanks
    4,294,967,295
    Dave banned you...

  9. #9
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    He doesn't like people talking shit about his hacks on mpgh i guess.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  10. #10
    HazedUp's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Good Ole' Alabama
    Posts
    3,521
    Reputation
    93
    Thanks
    200
    My Mood
    Tired
    Im almost to my first mpgh ban

  11. #11
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    Quote Originally Posted by HazedUp View Post
    Im almost to my first mpgh ban
    Grats, you'll get used to it.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  12. #12
    HazedUp's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Good Ole' Alabama
    Posts
    3,521
    Reputation
    93
    Thanks
    200
    My Mood
    Tired
    Lol Yeah well idk i was locked up for my b-day so idk if i got banned then...

  13. #13
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,718
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    If we dont have it ask us and we will have it after you say what it is
    Kgb
    Is Watching you

  14. The Following User Says Thank You to Luke420 For This Useful Post:

    -malware_suxs- (06-14-2010)

  15. #14
    HazedUp's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Good Ole' Alabama
    Posts
    3,521
    Reputation
    93
    Thanks
    200
    My Mood
    Tired
    I was my fucking TM.

  16. #15
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    Quote Originally Posted by HazedUp View Post
    Lol Yeah well idk i was locked up for my b-day so idk if i got banned then...
    People only get banned on their bday if someone posts it, and its usually the person who has the bday who posts it.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. MPGH CS 1.6 Server Up
    By gunot in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 37
    Last Post: 1 Week Ago, 09:50 PM
  2. Welcome To MPGH!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 46
    Last Post: 05-23-2006, 06:25 PM
  3. Free Infantry Gets Owned By MPGH
    By Super-Man in forum General Game Hacking
    Replies: 34
    Last Post: 01-03-2006, 06:29 PM
  4. Joining [MPGH] Clan, Buying Admin etc.
    By Dmx in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 01-03-2006, 12:52 PM
  5. MPGH CS 1.6 Server
    By Dmx in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 01-01-2006, 05:15 PM