Page 1 of 8 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 114
  1. #1
    Jabooty671's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,143
    Reputation
    90
    Thanks
    138

    Post Fail VIP Support Staff Vote beggar.

    Lol
    look, epic fail.

    Wouldn't mind voting for him but the message wasn't persuading at all.
    and he said "Who is he?" in my 2k ban thread.
    Whatcha think.

  2. #2
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    980
    choob tryin to get some support without earning it

  3. #3
    Jabooty671's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,143
    Reputation
    90
    Thanks
    138
    Quote Originally Posted by dostogg View Post
    choob tryin to get some support without earning it
    Look:
    https://www.mpgh.net/forum/2-general/...ml#post1977558

    To make things even funnier i've had about 8 people consider me to be CA Minion and I didn't even ask them.


    Yet this guy asks for being VIP and hahahaha super fail.
    enough with the hate on him ;3
    just explain his fail and ban.
    He'll be back.

  4. #4
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    980
    Hahaha lol fail much

  5. #5
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    i would not do it :/
    he does not say any thing about him helping or how he can help :/



    My games;

    x

  6. #6
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,888
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    Heh, i got it too.
    Troll.



  7. #7
    Jabooty671's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,143
    Reputation
    90
    Thanks
    138
    Quote Originally Posted by ghost View Post
    i would not do it :/
    he does not say any thing about him helping or how he can help :/
    Agree.
    I don't see what he's done before
    not many thanks either
    Maybe he just wanted the freaking user title.

  8. #8
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post


    Agree.
    I don't see what he's done before
    not many thanks either
    Maybe he just wanted the freaking user title.
    ahaha
    i would lol if thats why,and when he get the spot he has no idea what to do



    My games;

    x

  9. #9
    Jabooty671's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,143
    Reputation
    90
    Thanks
    138
    Quote Originally Posted by ghost View Post
    ahaha
    i would lol if thats why,and when he get the spot he has no idea what to do
    Haha thats fucking sad.
    Obama says:
    Noob, do your job
    then he's like spit shining his user title
    Tries to teamview and is like
    how do you work TEAMVIEW
    /facepalm moment


    btw, i'm fixing the white backgrounds on the emotes
    hopefully when im done Dave will replace the fail ones with my fixed ones.

  10. #10
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post


    Haha thats fucking sad.
    Obama says:
    Noob, do your job
    then he's like spit shining his user title
    Tries to teamview and is like
    how do you work TEAMVIEW
    /facepalm moment


    btw, i'm fixing the white backgrounds on the emotes
    hopefully when im done Dave will replace the fail ones with my fixed ones.
    i kinda want that to happen now lawl
    gewd jawb with the emotes



    My games;

    x

  11. #11
    Trapstar's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    Detroit
    Posts
    579
    Reputation
    11
    Thanks
    13
    My Mood
    Buzzed
    AHAHAHAHAHAH, dumbass.

  12. #12
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    THERES A SPOT FOR VIP SUPPORT? WHICH YOU GET FREE VIP FOR DOING? SHIT IMMA GET THAT.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  13. #13
    alixl2 #2's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    https://www.youtube.com/user/alixl2?feature=mhw4
    Posts
    373
    Reputation
    28
    Thanks
    60
    My Mood
    Cool
    Even if he gets support, it will always be Dave/GM's choice ...
    Ali's alt .

  14. #14
    Trapstar's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    Detroit
    Posts
    579
    Reputation
    11
    Thanks
    13
    My Mood
    Buzzed
    Lol - He pm'd Brook's
    Like that's going to help you.

  15. #15
    scimmyboy's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    https://mpgh.net MPGHCash: $442,596,199
    Posts
    5,649
    Reputation
    26
    Thanks
    895
    My Mood
    Happy
    LOL danny, remember when we were VS back in 08? good shit. none of these noobs begging

Page 1 of 8 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Staff positions(VIP support)
    By KING in forum General
    Replies: 24
    Last Post: 09-18-2010, 10:34 PM
  2. [Info] VIP Support Staff Required.
    By Liz in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 27
    Last Post: 06-09-2010, 06:02 PM
  3. [Info] VIP Support Staff
    By Zoom in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 06-08-2010, 05:41 PM
  4. VIP Support Staff needed
    By Liz in forum News & Announcements
    Replies: 46
    Last Post: 12-10-2009, 08:39 PM
  5. VIP Support Team
    By arunforce in forum News & Announcements
    Replies: 81
    Last Post: 08-13-2008, 08:00 PM

Tags for this Thread