Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead

    :O Lol guys dont worry about a thing

    Sorries my niggas we had a little fiasco with the word filter

  2. #2
    TheRedEyeOwn's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    yeah we seen it

  3. #3
    Mike FTW's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    America- Beverly, MA
    Posts
    54
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    I know what the hell was up with that? I thought it was a problem with Proxy.

  4. #4
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Yeah that was pretty fucked up.

  5. #5
    ~claw~'s Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    In my room 0.o
    Posts
    849
    Reputation
    11
    Thanks
    25
    yep and even blocks my mother.

  6. #6
    Doupleganger's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    A cold room in the attic
    Posts
    948
    Reputation
    21
    Thanks
    11
    My Mood
    Amazed
    wait what i miss something didn't i O_o

  7. #7
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    for real lol wtf happened? DAMN U SCHOOL I MISS EVERYTHING!



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  8. #8
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    text was coming out with some certain letters blocked


    example


    ha* g**s* wha*'s *p

  9. #9
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    ohhzzz well tats fuked up.. just got done smoking with my friends and im never doing it again.. gunna stick to de sauce instead..



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  10. #10
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,174
    Reputation
    170
    Thanks
    2,555
    My Mood
    Bitchy
    YA it were like this

    o*mg *s** a *f*a*gg

  11. #11
    Mike FTW's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    America- Beverly, MA
    Posts
    54
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    Quote Originally Posted by NeedHacksBad View Post
    ohhzzz well tats fuked up.. just got done smoking with my friends and im never doing it again.. gunna stick to de sauce instead..
    What the hell did you do eat it? Smoke it in?

  12. #12
    Doupleganger's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    A cold room in the attic
    Posts
    948
    Reputation
    21
    Thanks
    11
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by NeedHacksBad View Post
    ohhzzz well tats fuked up.. just got done smoking with my friends and im never doing it again.. gunna stick to de sauce instead..
    why?
    smoking is good for you
    realy life is like a cigierate we all burn out...
    smoke enough and you lungs turns dark and black just like your soul and your chakura

  13. #13
    tungsten79's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    559
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    ..lol? wat's chakura?

  14. #14
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    chakura is referring to that show umm whats it called...... naruto? i dunno its like powers or somthing im sure gourav can explain.. and as for y im not smoking anymore.... cause i smoked 4 cigars in a matter of minuits and puked twice now i cant stand the smell of cheap cigars... pussy much?



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  15. #15
    Doupleganger's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    A cold room in the attic
    Posts
    948
    Reputation
    21
    Thanks
    11
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by NeedHacksBad View Post
    chakura is referring to that show umm whats it called...... naruto? i dunno its like powers or somthing im sure gourav can explain.. and as for y im not smoking anymore.... cause i smoked 4 cigars in a matter of minuits and puked twice now i cant stand the smell of cheap cigars... pussy much?
    pussy yea no shit..
    but you more dumb then a pussy i mean realy take time injoy it let it sink in that makes it better i mean come on.. are you sstupid or what 4 cigars that fast =/

    well for chakura ant naruto well Orignaly it was batman(ldk original series long fucking time ago) there are 6 chakura points in your body if you them then you intently die there is one in the middle of your chest if you smoke enough it turns black makes you like more invisible but i wanna get rid of that chakura point in your freaking brain if you hit it your head will explode its wierd shit

Similar Threads

  1. [Discussion] This needs to be thought about guys... dont close please.
    By sjustin1996 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 9
    Last Post: 04-11-2010, 04:29 AM
  2. What problems are you worried about??
    By Oneirish in forum Liberals vs Conservatives
    Replies: 30
    Last Post: 11-29-2009, 01:36 AM
  3. 101 things you dont know about CA
    By Bounce41 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 37
    Last Post: 08-11-2009, 04:50 AM
  4. [HELP] needed please about 2 things
    By Koto in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 08-12-2008, 11:22 PM
  5. lol i dont have the guts but i dare you too...
    By jeremywilms in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 06-11-2006, 11:12 PM