Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 20 of 20
  1. #16
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,655
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Its pathetic how reliant we are on the internet.

  2. #17
    Rvn's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Location
    Posts
    6,107
    Reputation
    348
    Thanks
    648
    Quote Originally Posted by Czar View Post
    Its pathetic how reliant we are on the internet.
    Ya but thats all we got what do you want us to do everything by notes and mail ._. emagine that....

    Heres a pic what our forest will look like...



    Im no tree hugger but I dont wanna have sex in the forest if theres no trees and everyone will be staring... I could just go to the stripper club if i wanted people to see lol....

  3. #18
    Evan's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Narnia
    Posts
    3,191
    Reputation
    31
    Thanks
    242
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by CaT- View Post


    it would shut down ALL the internet i think.
    oh dear god.......

  4. #19
    Eteyos's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Montucky
    Posts
    209
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Twisted
    Some people think of this as like "oh if i get caaught downloading my illegal porn there gonna shut the web down"

    No it's only if there is a massive attack on huge systems that would affect our entire nation like banks and whatnot. Why people are even worried? beyond me get on with life there is more important shit to worry about.
    Civilization exists by natures consent, subject to change without notice.

  5. #20
    Jabooty671's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,143
    Reputation
    90
    Thanks
    138

    Giving Obama that privelage..
    C'mon i trust him and think he's good and shit
    but really.
    that's just plain stupid
    btw, tl;dr everything only first few sentences

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. [Request] Internets Kill Marks.
    By __][G]-H05T in forum CrossFire Mods & Rez Modding
    Replies: 6
    Last Post: 04-14-2011, 12:41 PM
  2. Internet switching on and off program?
    By nguoha in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 4
    Last Post: 12-04-2010, 10:31 AM
  3. Anyone wanna kill this fagget?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 01-22-2006, 05:08 PM
  4. Free Infantry, time to kill it
    By Super-Man in forum General Game Hacking
    Replies: 2
    Last Post: 01-09-2006, 02:58 PM
  5. Mass Killing Hack
    By Zededarian in forum Game Hacking Tutorials
    Replies: 6
    Last Post: 01-03-2006, 03:48 PM