Thread: Dave??

Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 83
  1. #1
    EpKHaze's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    5

    Dave??

    Quote Originally Posted by EpKHaze View Post
    Ok so a long time ago (about a year) i started raging with someone on msn, then i got banned and i left MPGH i tried to stay away but its not possible, so Dave if it was you or whoever it was that I argued with I apologize and get that Im a idiot for arguing/raging and I hope that you don't even care about it aymore, and I was wondering if I can get my old account EpK unabnned?
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Get on your knees.
    Quote Originally Posted by EpKHaze View Post
    i got on my knees
    Can i plz get it now?

  2. #2
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired

  3. #3
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,853
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,692
    My Mood
    Devilish
    15 post FAGGOT

    FAGGOT FAGGOT FAGGGGGGGGOT





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  4. #4
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,231
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,095
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    15 post FAGGOT

    FAGGOT FAGGOT FAGGGGGGGGOT

    Dave is on a roll!
    Must've passed his exams
    HAHAHAHAHA!


  5. #5
    EpKHaze's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    i just want the unban. schools over and i miss mpgh like shit. it really is impossible to stay away.

  6. #6
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,853
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,692
    My Mood
    Devilish
    WAT UR NAMEO





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  7. #7
    EpKHaze's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    EpK
    message to short

  8. #8
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,231
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,095
    Quote Originally Posted by EpKHaze View Post
    i just want the unban. schools over and i miss mpgh like shit. it really is impossible to stay away.
    "They Always Come Back"
    haha i see.
    #1 when requesting an account back
    don't flame AT ALL
    so don't even start : )


  9. #9
    headsup's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Pa
    Posts
    1,232
    Reputation
    8
    Thanks
    207
    My Mood
    Cynical
    Lol he will get it back but with no posts.. Fucker did it to me...

  10. #10
    EpKHaze's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    22
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    idc I just want back in. My schedule is get drunk on the weekends and weekdays be on the pc. without mpgh the pc gets lame

  11. The Following User Says Thank You to EpKHaze For This Useful Post:

    Seattle (06-25-2010)

  12. #11
    derkman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Don't worry about it
    Posts
    8,292
    Reputation
    255
    Thanks
    390
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post



    Dave is on a roll!
    Must've passed his exams
    HAHAHAHAHA!
    i can't tell if hes happy or pissed off.


  13. #12
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,039
    Reputation
    2051
    Thanks
    2,887
    My Mood
    Mellow
    Lol Dave unban him already .


    My private army.
    Steam : Jesus Puncher


    "For he is all knowing, stand together and rise with him and accept the lord as your almighty wingman"
    - Genesis 4:20
    Gifts:
    ..........


  14. The Following User Says Thank You to Time For This Useful Post:

    EpKHaze (06-25-2010)

  15. #13
    [S2]ilyle's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    127
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    If you miss MPGH why not just start over with that account dont QQ about it.

    and if he does give it back to you, you must give good BJS.
    Lyle's post banned, why else would I be on this thing. So don't ask.

  16. #14
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,039
    Reputation
    2051
    Thanks
    2,887
    My Mood
    Mellow
    He likes his old account .


    My private army.
    Steam : Jesus Puncher


    "For he is all knowing, stand together and rise with him and accept the lord as your almighty wingman"
    - Genesis 4:20
    Gifts:
    ..........


  17. #15
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,562
    Reputation
    3469
    Thanks
    3,963
    My Mood
    Relaxed
    Bump.
    unban him

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  18. The Following 4 Users Say Thank You to Boombox For This Useful Post:

    Bloombox (07-28-2010),EpKHaze (06-25-2010),raydragon007 (07-28-2010),sithkid (08-09-2010)

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Happy New Years err Dave BDay!
    By Dave84311 in forum News & Announcements
    Replies: 12
    Last Post: 01-30-2012, 07:48 AM
  2. Dave is EMO!!!
    By sf0d in forum General
    Replies: 46
    Last Post: 02-21-2006, 02:51 AM
  3. Dave can you help me??
    By zxcv in forum Hack Requests
    Replies: 8
    Last Post: 01-27-2006, 06:54 AM
  4. In-Depth Tut. to hacking in War Rock (Conc. to Dave)
    By fl0 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 15
    Last Post: 01-18-2006, 03:49 PM
  5. fast! Dave come here
    By Big Black in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 12-31-2005, 04:03 AM

Tags for this Thread