Thread: VIP

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Lovepreet's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    www.mpgh.net
    Posts
    311
    Reputation
    89
    Thanks
    13

    VIP

    Wow... Ive Been VIP For Like... 5 Hours Now... And Im Almost Gained 2 Lvls... Not Only Cause They Give U RETAIL CODES But The Hacks Too... If U Got 20 Bucks... I Say Buy VIP Just Lettin You All Now Mpgh Vip Will Make U KING !!

    VIP FTW!!!!!

  2. #2
    Haites's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Posts
    162
    Reputation
    9
    Thanks
    9
    Lol. I will try to buy VIP soon. xD

  3. #3
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    Lovepreet's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    www.mpgh.net
    Posts
    311
    Reputation
    89
    Thanks
    13
    Quote Originally Posted by Haites View Post
    Lol. I will try to buy VIP soon. xD
    Good =D Trust Me U WONT Regret It

  4. #4
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    yaaa!!! buy vip NOW!!!


    dave is a jew for making people pay for that shit

  5. #5
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Not everyone has time to hack for 5 hours.

  6. #6
    thehornet_1's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    is the vip hack safe to use???

  7. #7
    wr194t's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    Guess.
    Posts
    3,017
    Reputation
    21
    Thanks
    360
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by thehornet_1 View Post
    is the vip hack safe to use???
    Do you mean safe as in undetected or harmful to your PC?

  8. #8
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by thehornet_1 View Post
    is the vip hack safe to use???
    Yes it is safe in both ways.

    That is until it is detected, a long few months later.

  9. #9
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,174
    Reputation
    170
    Thanks
    2,555
    My Mood
    Bitchy
    Yep.. rub it in our faces uh huh.

  10. #10
    thehornet_1's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    yeah sorry i didnt make it clear what i ment but ty for letting me know its undetected etc,cheers guys.hack dont work,been a member for ages and never had a mpgh hack thats worked yet lol
    Last edited by thehornet_1; 09-29-2007 at 06:29 PM.

  11. #11
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by thehornet_1 View Post
    yeah sorry i didnt make it clear what i ment but ty for letting me know its undetected etc,cheers guys.hack dont work,been a member for ages and never had a mpgh hack thats worked yet lol
    if it says in big bold red letters in the thread.. DETECTED then its is
    most of the shit ant detected for a long ass while when it is dave updates it and you are good to go again

  12. #12
    Mike Green Day 2's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    America- Beverly, MA
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Why would I pay for VIP when it is mostly WarRock?

  13. #13
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Than wait for CSS or something.

Similar Threads

  1. Replies: 59
    Last Post: 12-18-2009, 07:42 PM
  2. IRC + Radio + Contest + Free 3 days VIP!
    By Dave84311 in forum Hack/Release News
    Replies: 16
    Last Post: 07-06-2009, 09:55 PM
  3. Warrock VIP Trainer Coming out TOMMORROW!
    By Dave84311 in forum Hack/Release News
    Replies: 16
    Last Post: 05-22-2007, 09:33 AM
  4. CWTFHACKERS >:S v1.0 - VIP - VAC 2 Proof Hack
    By Dave84311 in forum Hack/Release News
    Replies: 5
    Last Post: 02-11-2007, 01:43 PM
  5. If I Buy VIP
    By snipedbyhax in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 02-02-2007, 09:39 PM