Poll: What Do you think of me? Multiple votes allowed.

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30
  1. #16
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    Quote Originally Posted by Haites View Post
    Wow. You do not make any sense kid. Stop bitching about everything I do. I was just sharing my opinion and then you had to come up and act faggish as usual and make some complete, idiotic comment.

    Why do you give a shit about what I do/say? Your not my mom, so stop acting like it kid. Jesus Christ.
    you came in here acting all "lulz im a mod imma tell people dis is spamz and spamz is bad", whilst spamming yourself.


    =hypocrite


    why do i give a shit about what you say? i don't. i just bag on you because you're an asshole, as does everyone else.

    why are you here? no one likes you, you have no point to prove. sf0d was an asshole, but at least he had strong beliefs about stuff. you just start shit for no reason. you think you're all cool because you "don't take shit from anyone", and that makes you edgy or something. well guess what? it isn't. you have nothing to prove, you have no visible beliefs. you just come on a forum to be hated? that's kind of sad. or do you want attention? or do you want to try and feel superior to someone with your shitty logic?

    well guess what buddy, that's fucking sad; and it isn't even working
    Last edited by ace76543; 10-08-2007 at 11:19 AM.

  2. #17
    ikki's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    112
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by ace76543 View Post
    what's wrong with chicken?
    they bruteley murder them before you get it

  3. #18
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    Quote Originally Posted by ikki View Post
    they bruteley murder them before you get it
    yeah so? nothing wrong with that

  4. #19
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,805
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,641
    My Mood
    Devilish
    o(..)o
    __-

    WERE MY CHICKEN AT





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  5. #20
    ikki's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    112
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    o(..)o
    __-

    WERE MY CHICKEN AT
    its up ace's w00t...

  6. #21
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by ikki View Post
    they bruteley murder them before you get it
    I wish you were brutally murdered >_<.

  7. #22
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    o(..)o
    __-

    WERE MY CHICKEN AT
    whereeeeeeeeeeeeeee dem white follllks at yo

  8. #23
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    WHURR MA CHIEKN NIGGRE!

  9. #24
    Haites's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Posts
    162
    Reputation
    9
    Thanks
    9
    Quote Originally Posted by ace76543 View Post
    you came in here acting all "lulz im a mod imma tell people dis is spamz and spamz is bad", whilst spamming yourself.


    =hypocrite


    why do i give a shit about what you say? i don't. i just bag on you because you're an asshole, as does everyone else.

    why are you here? no one likes you, you have no point to prove. sf0d was an asshole, but at least he had strong beliefs about stuff. you just start shit for no reason. you think you're all cool because you "don't take shit from anyone", and that makes you edgy or something. well guess what? it isn't. you have nothing to prove, you have no visible beliefs. you just come on a forum to be hated? that's kind of sad. or do you want attention? or do you want to try and feel superior to someone with your shitty logic?

    well guess what buddy, that's fucking sad; and it isn't even working
    Whoa there tough guy. Don't get your panties in a knot.

  10. #25
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    Quote Originally Posted by Haites View Post
    Whoa there tough guy. Don't get your panties in a knot.
    see? there you go again. i'm not being tough you dumb fuck. this is the internet. i want to know why you stick around

  11. #26
    ikki's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    112
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    "bitches will be bitches"

  12. #27
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    lmao you stupid fucks dont come in here saying this thread is useless because i know it is. if you read my first thread i said "Everyone has been making these 'Rate Me threads' so y shouldnt i?" anyway thank you for the flame war... gave me somthing fun to read



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

  13. #28
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Quote Originally Posted by Haites View Post
    Whoa there tough guy. Don't get your panties in a knot.
    Why are you even on MPGH?

  14. #29
    ikki's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    112
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by NeedHacksBad View Post
    lmao you stupid fucks dont come in here saying this thread is useless because i know it is. if you read my first thread i said "Everyone has been making these 'Rate Me threads' so y shouldnt i?" anyway thank you for the flame war... gave me somthing fun to read
    Ways to Annoy
    hmm....
    • Lead a tireless crusade for the creation of newsgroups with silly names like alt.my.butt.is.hairy.
    • Put 4 addresses, 5 lines of "Geek Code", 6 ASCII-art bicycles, a PGP key, and your home phone in your signature.
    • Reinvigorate a discussion by switching attributions in followups.
    • Post recipes on rec.pets.cats.
    • Post a compendium of old articles from a thread that died months ago with a title such as "*** HAS JOE SMITH FORGOTTEN HIS LIES? ***"
    • Post a 56-part binary MPG file of your dog throwing up to news.answers. Announce that you screwed it up and repeat.

  15. #30
    NeedHacksBad's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Gender
    male
    Location
    Neverland (Don't worry the bank took it from MJ)
    Posts
    712
    Reputation
    11
    Thanks
    12
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by ikki View Post
    Ways to Annoy
    hmm....
    • Lead a tireless crusade for the creation of newsgroups with silly names like alt.my.butt.is.hairy.
    • Put 4 addresses, 5 lines of "Geek Code", 6 ASCII-art bicycles, a PGP key, and your home phone in your signature.
    • Reinvigorate a discussion by switching attributions in followups.
    • Post recipes on rec.pets.cats.
    • Post a compendium of old articles from a thread that died months ago with a title such as "*** HAS JOE SMITH FORGOTTEN HIS LIES? ***"
    • Post a 56-part binary MPG file of your dog throwing up to news.answers. Announce that you screwed it up and repeat.
    ohh ima try em all



    ------------------------------
    "There are only 10 kinds of people in the world. Those that know binary, and those that don't."
    -----------------
    Quote Originally Posted by Djremix7 View Post
    who cares i am leechin it to like all the forums MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA so it will b detected so much faster!!!!
    ^^^LMFAO^^^

    I AM MINION OF TOM

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. how about Tantra Online Game
    By scoutranger in forum General Gaming
    Replies: 1
    Last Post: 10-29-2012, 09:16 AM
  2. How U DoIn>?
    By NeedHacksBad in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 02-19-2008, 06:03 PM
  3. How to Use Tsearch
    By wardo1926 in forum Hack Requests
    Replies: 5
    Last Post: 12-18-2007, 10:24 PM
  4. How to get Perl
    By shercipher in forum Programming
    Replies: 2
    Last Post: 01-03-2006, 12:28 AM
  5. How To Brute Force
    By Flawless in forum Game Hacking Tutorials
    Replies: 0
    Last Post: 01-01-2006, 06:01 PM