Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23
  1. #16
    Rvn's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Location
    Posts
    6,107
    Reputation
    348
    Thanks
    648
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post


    Yeah... its not like we want you here anyways.
    Yeah... its not like I really give a shit about your opinion. Your postion on a hacking site means crap to me.

  2. #17
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,768
    Reputation
    1546
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Mr.L View Post


    Yeah... its not like I really give a shit about your opinion. Your postion on a hacking site means crap to me.
    Yeah... thats why you get butt hurt over your little pathetic God.

  3. #18
    Rvn's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Location
    Posts
    6,107
    Reputation
    348
    Thanks
    648
    Dunno how to let a topic go huh kid. Gain a brain and maybe your opinion will be worth a cent.

    to bad I cant put you on my ignore list cause your a damned minion.

  4. #19
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,768
    Reputation
    1546
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Mr.L View Post
    Dunno how to let a topic go huh kid. Gain a brain and maybe your opinion will be worth a cent.

    to bad I cant put you on my ignore list cause your a damned minion.
    I would be dead without a brain but whatever, your god can make miracles and all.

  5. #20
    Killian's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,318
    Reputation
    1658
    Thanks
    1,935
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post


    Yeah... thats why you get butt hurt over your little pathetic God.
    Quote Originally Posted by Mr.L View Post
    Dunno how to let a topic go huh kid. Gain a brain and maybe your opinion will be worth a cent.

    to bad I cant put you on my ignore list cause your a damned minion.

    Will both of you give it a rest?
    Lets not turn this into a flame thread.
    '08 MPGH OG

    You get the bag and fumble it
    I get the bag and flip it and tumble it
    Straight out the lot, 300 cash
    And the car came with a blunt in it
    Lil mama a thot, and she got ass
    And she gon' fuck up a bag
    Pull up to the spot, livin' too fast
    Droppin' the dope in the stash
    In Italy, got two foreign hoes, they DM me
    Drop the top when it's cold
    But you feel the heat
    Be real with me, just be real with me
    Eat it up like it's a feast
    They say the dope on fleek

  6. #21
    Rvn's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Location
    Posts
    6,107
    Reputation
    348
    Thanks
    648
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post


    I would be dead without a brain but whatever, your god can make miracles and all.
    God isnt the only one who can perform miracles. Satan can as well. Must be the only reason you live. Cause he puts all effort in keeping you alive so you can spread his seeds of hate,anger and greed.

    /end. Continue to keep posting I wont even bother to read what you type. It will most likely be meaningless any way.

  7. #22
    Canadian's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    On my computer chair playing crossfire.
    Posts
    2,831
    Reputation
    18
    Thanks
    271
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by TaTyTu View Post
    Copy pasta ftw.
    The reason It says "Fox news".

  8. #23
    Wolf's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    666
    Posts
    12,422
    Reputation
    286
    Thanks
    1,156
    Quote Originally Posted by Mr.L View Post
    Yupp. Full of idiots. I only continue to live here cause my girl lives here
    you always seem to make posts about "your girl". You say it so much, it seems as if your compensating for something

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Iraqi Snipers Vs. American Snipers...LOL!
    By chc18 in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 05-30-2007, 03:47 AM
  2. Reason why americans hate soccer.
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 07-13-2006, 08:34 PM
  3. Stupid americans?
    By gunot in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 07-09-2006, 12:15 AM
  4. Us Americans are TOOPID
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 05-07-2006, 11:53 AM
  5. How great us Americans are
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 47
    Last Post: 02-20-2006, 02:16 PM