Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28
  1. #16
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    slaps Gandhi
    turns the other check
    shot in the face the bullet comes out the other check

    Gandhi dies

  2. #17
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Ted Nugent

    And not the one on MPGH either

    the real one would pwn you with his guitar

  3. #18
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    Quote Originally Posted by Tom View Post
    Ted Nugent

    And not the one on MPGH either

    the real one would pwn you with his guitar
    Don't bother, half of these assholes don't even know who he is.

  4. #19
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Quote Originally Posted by Timebeast View Post
    Don't bother, half of these assholes don't even know who he is.
    How about Jimmy Hendrix?

  5. #20
    Beer_Hunter's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    The Beer Kingdom
    Posts
    1,797
    Reputation
    60
    Thanks
    218
    Quote Originally Posted by Tom View Post
    How about Jimmy Hendrix?
    Why are you comparing Jimmy Hendrix to Ted Nugent? x)
    HAVE YOU FORGOTTEN THE 25th??? WE HAVEN'T!
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Timebeast wanted perma since he can't flame anymore.
    LMAO...


    Teh Beer Seeker


    Obviously the best impersonation of David Hasselhoff.

  6. #21
    Hispiforce's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,209
    Reputation
    144
    Thanks
    532
    My Mood
    Cool
    CHUCK NORRIS

  7. #22
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    Quote Originally Posted by z3r0v1rus1991 View Post
    CHUCK NORRIS
    Will you fuck off? You're not funny. I come on MPGH in a good mood, I feel playful and then when I see idiots like you posting I get angry because the world is full of fucking retards like you with sub-par IQ levels. For every one of me (the smart people) there are 3 or 4 of you (the stupid people.)

  8. #23
    Hispiforce's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,209
    Reputation
    144
    Thanks
    532
    My Mood
    Cool
    Wanna save your crap for flames and rage? Don't take your shit out on me because your some little squirt 6th grader that gets picked on and got molested

  9. #24
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Hercules Hercules!!!!!

  10. #25
    Mexiforce's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    2,156
    Reputation
    -66
    Thanks
    123
    Quote Originally Posted by z3r0v1rus1991 View Post
    Wanna save your crap for flames and rage? Don't take your shit out on me because your some little squirt 6th grader that gets picked on and got molested
    Some squirt little 6th grader eh, asshole? I'll have you know that I beat the shit out of people like you. I don't get picked on, or molested actually. You don't know the real me. The real me is friends with everyone at my school mk? Now take grade 6, multiply it by 2 and subtract 1 and you'll have my academic level. Oops, too much math for you? Oh I'm sorry. The answer is eleven in case you can't do simple math.

  11. #26
    August2007's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    165
    Reputation
    14
    Thanks
    8
    Quote Originally Posted by Timebeast View Post
    Some squirt little 6th grader eh, asshole? I'll have you know that I beat the shit out of people like you. I don't get picked on, or molested actually. You don't know the real me. The real me is friends with everyone at my school mk? Now take grade 6, multiply it by 2 and subtract 1 and you'll have my academic level. Oops, too much math for you? Oh I'm sorry. The answer is eleven in case you can't do simple math.
    I can't do simple math..
    I can do advanced math though.

    I say, the greatest warrior ever was Chuck Norris.

  12. #27
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,661
    Reputation
    14
    Thanks
    303
    Quote Originally Posted by z3r0v1rus1991 View Post
    Wanna save your crap for flames and rage? Don't take your shit out on me because your some little squirt 6th grader that gets picked on and got molested
    i don't hate you or anything, but that was pretty pathetic


    anyway, i go for genghis khan

  13. #28
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Quote Originally Posted by ace76543 View Post
    i don't hate you or anything, but that was pretty pathetic


    anyway, i go for genghis khan
    Fuck the Mongolians

    Shit, disgrace to asians is what they are

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. [Patched] MPGH Public Hack for Project-Blackout & PointBlank By Rasta [ This time all works ]
    By Rasta in forum Piercing Blow Hacks & Cheats
    Replies: 92
    Last Post: 11-04-2011, 02:38 PM
  2. Top 1000 GREATEST Hip-Hop & Rap Songs of All-Time
    By CyberGenius in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 04-19-2011, 10:55 AM
  3. Greatest Quote of ALL time
    By Insomniac in forum General
    Replies: 18
    Last Post: 02-03-2010, 01:34 AM
  4. Greatest Leaders/Commanders of All Time.
    By Beer_Hunter in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 12-01-2007, 08:22 PM
  5. Who is your favorite comedian of all time?
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 44
    Last Post: 01-09-2007, 05:49 PM