Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 32
  1. #16
    Hard Style's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you
    Posts
    232
    Reputation
    11
    Thanks
    105
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Purple View Post
    rofl, youll never get friends
    Lol hahaha . so friendly /yea

  2. #17
    Jarppi's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    مص مقيت والدتي دي
    Posts
    6,088
    Reputation
    173
    Thanks
    1,503
    My Mood
    Worried
    Quote Originally Posted by Hard Style View Post
    Lol hahaha . so friendly /yea
    i am, around 80 friends /

  3. #18
    Hard Style's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you
    Posts
    232
    Reputation
    11
    Thanks
    105
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Purple View Post


    i am, around 80 friends /
    Hehehe Iam new here so i have 2 friend /

  4. #19
    Threadstarter
    Part time criminal, Full time beauty
    MPGH Member
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,876
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,083
    My Mood
    Hot
    OBAMA IS DEAD, AND I WAS FIRST PERSON ON MPGH TO HAVE THE COMMUNITY AWARD







  5. #20
    qddW$#%^jtyjtyj's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    721
    Reputation
    7
    Thanks
    148
    My Mood
    Mellow
    I got so many school friends

  6. #21
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    rep first.

    I ain't being scammed.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  7. #22
    qddW$#%^jtyjtyj's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    721
    Reputation
    7
    Thanks
    148
    My Mood
    Mellow
    lol rep for being a friend thats *loled*

  8. #23
    Mert's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    1,146
    Reputation
    23
    Thanks
    58
    My Mood
    Drunk
    Nahh I don't wanna be friends

  9. #24
    Snape's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    13,889
    Reputation
    855
    Thanks
    2,987
    We are already. So, no rep?



  10. #25
    qddW$#%^jtyjtyj's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    721
    Reputation
    7
    Thanks
    148
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Helger View Post
    We are already. So, no rep?
    Todays message xD

  11. #26
    Hard Style's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you
    Posts
    232
    Reputation
    11
    Thanks
    105
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Purple View Post
    rofl, youll never get friends
    Lol hahaha. My new friend /

  12. #27
    qddW$#%^jtyjtyj's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    721
    Reputation
    7
    Thanks
    148
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Hard Style View Post
    Lol hahaha. My new friend /
    rofl my not new friend

  13. #28
    Illuminatus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New Zealand
    Posts
    1,497
    Reputation
    2
    Thanks
    46
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Hard Style View Post
    Haha i want be you'r friend to
    Don't get jealoussss




    Press The Thanks Button If I Helped =D
    Quote Originally Posted by mamakiller13 View Post

    and im aint fag,
    FORMERLY KNOWN AS SloaMoeDaea

  14. #29
    qddW$#%^jtyjtyj's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    721
    Reputation
    7
    Thanks
    148
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by SloaMoeDaea View Post
    Don't get jealoussss
    I got an song for this one ROFL:
    [YOUTUBE]dPn5m-xu9-A[/YOUTUBE]

  15. #30
    Hard Style's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you
    Posts
    232
    Reputation
    11
    Thanks
    105
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by ih4xpr0 View Post
    Nahh I don't wanna be friends
    I think you hurt him

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Preview] Hey Wanna play crossfire?
    By 66776 in forum CrossFire Discussions
    Replies: 6
    Last Post: 09-05-2011, 03:49 AM
  2. Hey guys i wanna make CA hacks!
    By AwesomeHaxorGuy31 in forum Combat Arms Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 11
    Last Post: 08-30-2010, 08:36 AM
  3. hey help a friend out
    By !Brandon! in forum CrossFire Help
    Replies: 6
    Last Post: 07-28-2010, 06:59 PM
  4. HEY! DO YOU WANNA FEEL SO BLACK?
    By Plokmii in forum General
    Replies: 17
    Last Post: 01-25-2010, 11:16 PM
  5. Hey my friend got banned
    By sungkwan11 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 11-21-2007, 06:37 PM