Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    jesse900's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Posts
    674
    Reputation
    21
    Thanks
    54
    My Mood
    Psychedelic

    Arun Admits hes gay... =o

    ZOMG lol look at this arun spammed and admitted hes gay and said dave is a nub :O

  2. #2
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,832
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,664
    My Mood
    Devilish
    arun wanna die jew?





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  3. #3
    jesse900's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Posts
    674
    Reputation
    21
    Thanks
    54
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    arun wanna die jew?
    ya i think he does...

  4. #4
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,705
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,671
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by jesse900 View Post
    ZOMG lol look at this arun spammed and admitted hes gay and said dave is a nub :O
    Haha, jesse is a retard. If you look at it closely, it says "says" twice when he speaks, versus my name saying says once, because I didn't steal someones name, and not remove the says part.

    Jesse's photo saved.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  5. #5
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,832
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,664
    My Mood
    Devilish
    7/1/2551....... ...





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  6. #6
    jesse900's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Posts
    674
    Reputation
    21
    Thanks
    54
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Haha, jesse is a retard. If you look at it closely, it says "says" twice when he speaks, versus my name saying says once, because I didn't steal someones name, and not remove the says part.

    Jesse's photo saved.
    oops mabye next time ill try harder...

  7. #7
    Tiresome's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    2,922
    Reputation
    47
    Thanks
    116
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    7/1/2551....... ...
    Hahahhahhaahahhahha.

    Damnnn.

  8. #8
    NetNavi's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Gourav's. He said he was going to make me a cake. oh, he's back..NAKED! WTF r u doi-
    Posts
    3,788
    Reputation
    8
    Thanks
    204
    Owned with 100% proof

    Luls

    Jesse's my cocksucker replacement

  9. #9
    jesse900's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    male
    Posts
    674
    Reputation
    21
    Thanks
    54
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Tom View Post
    Owned with 100% proof

    Luls

    Jesse's my cocksucker replacement
    hehe lol

  10. #10
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    paid to get outa CS group
    D: come on...


    lol he aruns name lol xD

  11. #11
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,813
    My Mood
    Sad
    You paid money to get out of the Counter Strike group. Pfft, I should be out by now.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  12. #12
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    i have no idea why i am in there anymore well i improved?
    but aww.. well. +_+''

    i still lol they tried to fake that !!
    its funny shit....

  13. #13
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,705
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,671
    My Mood
    Yeehaw
    He traded me an AQ account for one month VIP so he wouldn't be a cocksucker.

    Edit: LOL, jetamay, counter strike group?
    Last edited by arunforce; 01-08-2008 at 12:18 AM.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  14. #14
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Edit: LOL, jetamay, counter strike group?
    twinkletoefaggot group?

  15. #15
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by Kanna View Post
    twinkletoefaggot group?
    happy penis land?

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 9
    Last Post: 08-21-2007, 03:15 AM
  2. Kill Gay Jews/Muslims Earn Money!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 33
    Last Post: 07-13-2006, 04:17 PM
  3. K2 Is Gay
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 18
    Last Post: 07-09-2006, 04:17 PM
  4. Just Games? Cmon there gay
    By FliG in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 05-13-2006, 03:18 PM
  5. Purchased vBulletin & Gay Google
    By Dave84311 in forum News & Announcements
    Replies: 3
    Last Post: 02-21-2006, 01:33 AM