Thread: robbed..

Page 4 of 10 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 46 to 60 of 144
  1. #46
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    This is allways ends the same way im shutup now!

  2. #47
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    It starts with goin full retard, and ends with rage whine. /



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  3. #48
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    wow so mad you took away my post count shit i was just trying to have fun with you wtf is wrong with you boi!
    Last edited by CyberGenius; 10-14-2010 at 01:28 AM.

  4. #49
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    I don't even know what you are talking about...



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  5. #50
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    I don't even know what you are talking about...
    i just want to be freinds

  6. #51
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Sam View Post
    i just want to be freinds
    Bipolar much? Start shit and now you wanna suck dick.

    Fuck it, I really don't give a shit.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  7. #52
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    ok what ever you say you da boss /bow

  8. #53
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,055
    My Mood
    Devilish
    troll, or black ppl are suddenly on a rampage against others...

  9. #54
    Kanye's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Niggerville
    Posts
    3,294
    Reputation
    136
    Thanks
    217
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by arunforce View Post


    Stalkin someones mom?
    perhaps.


    Quote Originally Posted by Jailbroken™ View Post
    troll, or black ppl are suddenly on a rampage against others...
    niggas be taken everyones shit.

  10. #55
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    That's what happens when you look like you can't defend yourself, in other words, look like a pewsy.

  11. #56
    Kanye's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Niggerville
    Posts
    3,294
    Reputation
    136
    Thanks
    217
    My Mood
    Breezy
    nigga I was at work. if niggers worked they wouldn't have to rob.

  12. #57
    -Madara_Uchihใ-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,506
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    Thats how U know they we're Black.

    They Stole shit from your Fridge.

    Black people gotta stop Leaving Evidence.

    But then again.... Its because of your Evidence that we have the show COPS, so go ahead and Raid the Fridge all you want ma Nigga's

  13. #58
    Kanye's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Niggerville
    Posts
    3,294
    Reputation
    136
    Thanks
    217
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by GaMBiiT View Post
    Thats how U know they we're Black.

    They Stole shit from your Fridge.

    Black people gotta stop Leaving Evidence.

    But then again.... Its because of your Evidence that we have the show COPS, so go ahead and Raid the Fridge all you want ma Nigga's
    hahaha.. nicely put.

  14. #59
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by DeezNutzX View Post
    nigga I was at work. if niggers worked they wouldn't have to rob.
    But if they didn't work, they would have to rob. Thus, point proven.

  15. #60
    Kanye's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    Niggerville
    Posts
    3,294
    Reputation
    136
    Thanks
    217
    My Mood
    Breezy
    yeah and if I didn't work id be at home and id kill the niggas that robbed me.

Page 4 of 10 FirstFirst ... 23456 ... LastLast

Similar Threads

  1. planning to rob 711
    By Ian in forum General
    Replies: 46
    Last Post: 07-22-2010, 01:25 AM
  2. Replies: 1
    Last Post: 06-14-2010, 02:08 AM
  3. Kids Try To Rob A Store And Get Owned!!
    By iTZ BOOGEY in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 04-27-2009, 08:25 PM
  4. Rob and Big Carwash (lol)
    By Monster in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 04-12-2008, 11:50 PM
  5. *** robbed my account
    By HeXel in forum General
    Replies: 17
    Last Post: 03-24-2008, 03:04 PM