Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 134
  1. #16
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Luna.Tick View Post


    Lol, shup up cocksucker. Already showed proof to Obama, Arun, Bowser, etc. etc. Waiting for Dave to answer on msn to get Pink.
    Fuck you too.

  2. #17
    JJLINKIN20's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Steam
    Posts
    73
    Reputation
    2
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by Luna.Tick View Post


    Lrn2SpellCheck. It's there for a reason. Looks like you want a ban, with all that cussing happening.




    No I wouldn't. Too much responsibility. Watch your language.
    uknow wat im not even going to del lwith this i got way beeter things to do well im sry for disrespecting u but anywas here comes the ban

  3. #18
    Toshie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    In a dark place
    Posts
    6,286
    Reputation
    48
    Thanks
    391
    Move this to Rage Section Cuz it's getting by crazy in here.

    I called Soso.Same font and shit

  4. #19
    Luna.Tick's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    female
    Location
    Canada
    Posts
    275
    Reputation
    18
    Thanks
    35
    My Mood
    Innocent
    Quote Originally Posted by JJLINKIN20 View Post
    know im get ban il haf to accept tht dos obey the rules but dnt come at me like tht

    I didn't come at you like anything, all I said was why you shouldn't have posted this, and that you won't get minion assistant or any staff for that matter. You started swearing like the dirty mouthed, no-good choob you are. Please, Use spellcheck. It's there for a reason...
    My First Mod

    Credits to CrazyConservative For the Awesome Siggy



    MSN: luna_tick@live.com

  5. #20
    Wolf's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    666
    Posts
    12,422
    Reputation
    286
    Thanks
    1,156
    Quote Originally Posted by Toshie View Post
    Move this to Rage Section Cuz it's getting by crazy in here.

    I called Soso.Same font and shit
    oh sorry mod /bow

  6. #21
    JJLINKIN20's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Steam
    Posts
    73
    Reputation
    2
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by Luna.Tick View Post



    I didn't come at you like anything, all I said was why you shouldn't have posted this, and that you won't get minion assistant or any staff for that matter. You started swearing like the dirty mouthed, no-good choob you are. Please, Use spellcheck. It's there for a reason...
    no huh im a no good choob lol lmao jk

  7. #22
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Toshie View Post
    Move this to Rage Section Cuz it's getting by crazy in here.

    I called Soso.Same font and shit
    shit just got real

  8. #23
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    I think he/she trying to be a minion

  9. #24
    Toshie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    In a dark place
    Posts
    6,286
    Reputation
    48
    Thanks
    391
    Quote Originally Posted by CRUSTY View Post


    shit just got real
    I don't. All I know is that most threads Luna is in, she/he causes rage

  10. #25
    JJLINKIN20's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Steam
    Posts
    73
    Reputation
    2
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by Dawgy Dawg View Post
    I think he/she trying to be a minion
    lol no not i wish i could i dnt know how to speel right and it to much responsebillity

  11. #26
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by JJLINKIN20 View Post
    lol no not i wish i could i dnt know how to speel right and it to much responsebillity
    Troll is still troll.

  12. #27
    JJLINKIN20's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Steam
    Posts
    73
    Reputation
    2
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by Toshie View Post


    I don't. All I know is that most threads Luna is in, she/he causes rage
    yeah she is a shit starte but it okay she just sticking up for wat she thinks right i dnt blam her

  13. #28
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    Just shut the fuck up already, you just decide to become active and then you go and screw it up by having everyone hate you. Just shut the fuck up and let things blow over and maybe, just maybe we may forget about how fucking stupid you are.

  14. #29
    epicfailure/'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    All i hear is a plaintive, high-pitched, protracted sound, as in pain, fear, supplication
    Posts
    2,851
    Reputation
    145
    Thanks
    114
    Quote Originally Posted by JJLINKIN20 View Post
    yeah he is a shit starte but it okay he just sticking up for wat he thinks right i dnt blam him
    fixed your shit. No need to thank.
    FUUUUUUUUUUUUUUU

  15. The Following User Says Thank You to epicfailure/ For This Useful Post:

    CRUSTY (10-29-2010)

  16. #30
    JJLINKIN20's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Steam
    Posts
    73
    Reputation
    2
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by iverson954360 View Post
    Just shut the fuck up already, you just decide to become active and then you go and screw it up by having everyone hate you. Just shut the fuck up and let things blow over and maybe, just maybe we may forget about how fucking stupid you are.
    ahahahahahahahhahahahahah lol k cool wow yeah i started to

Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. A reason to not hack on BF3.
    By CJwarrior in forum Battlefield 3 (BF3) Hacks & Cheats
    Replies: 31
    Last Post: 09-06-2011, 03:03 PM
  2. Reason Im not here much
    By Insomniac in forum Minecraft Discussions
    Replies: 10
    Last Post: 05-09-2011, 03:29 AM
  3. Any Reason this might not be working
    By why06 in forum C++/C Programming
    Replies: 7
    Last Post: 03-16-2011, 02:53 AM
  4. [Info] Reason For Hack Failures *Might not be true
    By sabbbithcat in forum Battlefield Heroes Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 10-23-2009, 05:13 AM
  5. sig question (NOT A SIG REQUEST)
    By kvmn8 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 5
    Last Post: 01-15-2006, 12:27 PM