Thread: Fuck evelyn

Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 110
  1. #16
    Void's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Inline.
    Posts
    3,196
    Reputation
    205
    Thanks
    1,439
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.
    Ohshit son.

  2. #17
    Swiftdude's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Illinois.
    Posts
    12,572
    Reputation
    1130
    Thanks
    2,982
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.
    shit just got real.
    Still love you Giggletron


  3. #18
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    17,552
    Reputation
    3469
    Thanks
    3,963
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.
    Shit just got real.

    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  4. #19
    ShAg123's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VA homie
    Posts
    690
    Reputation
    -21
    Thanks
    32
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.
    decent flow wansnt the greatest in a few spots but still pretty good i give 8.4/10

  5. #20
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.

    Shits gonna go down now

  6. #21
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,696
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    OH REAL, REAL JUST GOT SHIT



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  7. #22
    Gilcrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Gender
    male
    Posts
    1,370
    Reputation
    31
    Thanks
    86
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by Evelyn View Post
    Kept distracting me on MSN Lol. You wanted a battle...


    Why you practice what you lame at? This failed crook ain’t up to game form
    His words are “soft and hard to feel”—like a “Braille book in a rainstorm”
    Think you hella good? You way off… All you did is yell pleasantries
    Greg's like a soldier from iraq – He wants to war -- but lacks the weaponry
    Just a warm up, you better off not responding Back
    Like Your girl on a treadmill, Straight up Heart Attack


    Starting off easy for you Greg, I'm too nice.
    You wasted 30 seconds getting me to read this shit
    get back in the kitchen or better still suck my dick
    im a white brit and i have no ability to rap or flow
    but i heard your eazy thought id give you a go

    I was going to talk about murder and other sins
    in this thread i spend 30mins wondering when your comming in
    all i need to end it is a bottle of food colourin
    Last edited by Gilcrow; 11-07-2010 at 06:31 PM.

  8. #23
    ShAg123's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VA homie
    Posts
    690
    Reputation
    -21
    Thanks
    32
    My Mood
    Amazed
    well i would jump in this but last time i jumped in a battle i got trolled so i wont ahahha

  9. #24
    Swiftdude's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Illinois.
    Posts
    12,572
    Reputation
    1130
    Thanks
    2,982
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Greg View Post


    You wasted 30 seconds getting me to read this shit
    get back in the kitchen or better still just get on my dick
    im a white brit and i have to ability to rap or flow
    but i heard your eazy thought id give you a go

    I was going to talk about murder and other sins
    in this thread i spend 30mins wondering when your comming in
    all i need to end it is a bottle of food colourin
    .
    Still love you Giggletron


  10. #25
    Gab's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Qc, Canada
    Posts
    6,703
    Reputation
    1755
    Thanks
    1,497
    Evelyn is an awesome graphist

  11. #26
    ShAg123's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VA homie
    Posts
    690
    Reputation
    -21
    Thanks
    32
    My Mood
    Amazed
    well she doesnt really write rap its more like a very sophisticated poem that can be taken either way but it dont matter hahha

  12. #27
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    This kid is just jealous cuz people like Eve more than him...

  13. #28
    Gilcrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Gender
    male
    Posts
    1,370
    Reputation
    31
    Thanks
    86
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by Furby View Post
    This kid is just jealous cuz people like Eve more than him...
    your fucking retarded, i couldnt care what you or mpgh thinks
    we just continuing our msn chat

  14. #29
    Jazk's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    6,000
    Reputation
    280
    Thanks
    371
    My Mood
    Dead
    Eve win this ''Battle''
    She dosent need to be rude, like someone here, but she still get to the topic. Eve your the best
    Improve and contribute to the LoL section, anything you do could save it.


    __________________________________________________ ____________





  15. #30
    HannibalJr's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    On your screen Gender: Shemale
    Posts
    2,113
    Reputation
    264
    Thanks
    107
    My Mood
    Sick
    ^*Cough*Suckup*Cough*^



Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast