Thread: Cannot

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 90
  1. #31
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,074
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Sam View Post
    If obama was white im sure you wouldnt have him in your sigs AHAHAHAHAHAHAHA
    You're right. Dumb ass

  2. #32
    AVGN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Kekistan
    Posts
    15,500
    Reputation
    1710
    Thanks
    6,371
    only thing i like about him is he tried to get free health care for all.

    his foreign policy is shit, among other things



    ^Thanks to RJ^




  3. #33
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    You're right. Dumb ass
    Dumb ass? isnt that the nickname your stepfather gave you?

  4. #34
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Sam View Post
    Dumb ass? isnt that the nickname your stepfather gave you?
    someones in a bad mood
    flaming obama
    bad troll!
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  5. #35
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,074
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Sam View Post
    Dumb ass? isnt that the nickname your stepfather gave you?
    I suggest you attempt flaming another person, you know what happens when daddy gets serious.

  6. #36
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,253
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post


    oh great, more retarded young americans drinking.

    idea
    What wrong with that..

  7. #37
    Austin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    30,002
    Reputation
    5407
    Thanks
    8,004
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by whit View Post


    What wrong with that..
    more (drunk) dumb americans!= idea


    no.

    https://www.youtube.com/watch?v=QvmrROz7Plo




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  8. #38
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Saboteur View Post


    more (drunk) dumb americans!= idea


    no.

    whats wrong with more drunk americans?
    our country sucks as it is
    someone of us wanna drink n smoke our lives away
    cuz our gov't sucks asshole
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  9. #39
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,253
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post

    whats wrong with more drunk americans?
    our country sucks as it is
    someone of us wanna drink n smoke our lives away
    cuz our gov't sucks asshole
    Fucking Pothead...

  10. #40
    okled's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    tirane albania
    Posts
    1,593
    Reputation
    -94
    Thanks
    471
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post

    whats wrong with more drunk americans?
    our country sucks as it is
    someone of us wanna drink n smoke our lives away
    cuz our gov't sucks asshole
    10 more posts

  11. The Following User Says Thank You to okled For This Useful Post:

    Delko DJ (01-31-2011)

  12. #41
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by whit View Post


    Fucking Pothead...
    so??
    90 million adult americans have been locked up for marijuana
    there are only 200 million or so american adults
    numbers don't lie whit
    legalization will happen lol
    then all my people will be
    and definitally
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  13. #42
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,082
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post
    so??
    90 million adult americans have been locked up for marijuana
    there are only 200 million or so american adults
    numbers don't lie whit
    legalization will happen lol
    then all my people will be
    and definitally
    those statistics are bullshit your talking out of your ass!

  14. #43
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,253
    Quote Originally Posted by Stoney Franklin View Post
    so??
    90 million adult americans have been locked up for marijuana
    there are only 200 million or so american adults
    numbers don't lie whit
    legalization will happen lol
    then all my people will be
    and definitally
    I smoked weed once And never will do that again..

  15. #44
    Stoney Franklin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    p-town
    Posts
    1,640
    Reputation
    18
    Thanks
    72
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Sam View Post
    those statistics are bullshit your talking out of your ass!
    those statistics were released on msnbc on a documentary called marijuana usa and on history channels chronic documentary
    stfu troll boy

    Quote Originally Posted by whit View Post


    I smoked weed once And never will do that again..
    why lmao???
    did you freak out?

    cuz the first time for me i didn't feel it
    thought it was bullshit
    then smoked again after day or 2 n was tripppin
    You can quote me on this..when it comes to juggalos we're.....

    More than a charm n a chain we're like a crackpipe


    GOT SHIT TO SAY ABOUT THE JUGGALO FAMILY LISTEN TO THIS ONE SONG


    https://www.youtube.com/watch?v=_n2kY...eature=related

  16. #45
    Comet's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    6,433
    Reputation
    376
    Thanks
    803
    My Mood
    Amazed
    Give Yourself The Nigger Tag Lol.

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast