Thread: Sexting

Page 2 of 10 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 144
  1. #16
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    pm me the proper shit






  2. #17
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    nah thats an old girl i used to fuck with
    i dgaf if she does :P

  3. #18
    StayTrue's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    4,345
    Reputation
    391
    Thanks
    282
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    I think im a sext addict

    What are your guys' thoughts on sexting?

    do you do it?

    /discuss

    PS sexting is sending nude pictures, not typing shit
    Hmm, most women sext to guys when they are asked to take a picture of there tits or someshit..

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
    - Albert Einstein

  4. #19
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    yeah i know, i always get em

    @jet you horny fuck :P

  5. #20
    raydragon007's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Chillin' at my house
    Posts
    119
    Reputation
    25
    Thanks
    15
    My Mood
    Sneaky
    no i don't.

  6. #21
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    yeah i know, i always get em

    @jet you horny fuck :P
    just want a full sample thats all





  7. #22
    Dakota's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    8,338
    Reputation
    648
    Thanks
    1,673
    Quote Originally Posted by Jetfire' View Post


    just want a full sample thats all
    Then use google your bound to find something?

  8. #23
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    haha nonono
    go to google images :P

  9. #24
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    sexting is basically sending nude pictures
    like i get at least 2 a week from my girl because im addicted to it haha
    send em to Connor@ConnorCG.com

  10. #25
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    haha nonono
    go to google images :P
    why have you posted them on google images?
    InHumans GF
    kk i'll search now





  11. #26
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    i meant search for pics and you'll find hundreds haha
    @connor maybe i'll let you teamview me and i can give you a tour of my email

  12. #27
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    i meant search for pics and you'll find hundreds haha
    @connor maybe i'll let you teamview me and i can give you a tour of my email
    how old is she?
    google got nothing under 17 that i can find /fp





  13. #28
    Mr.G's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    1,530
    Reputation
    162
    Thanks
    50
    Pic or it never happed
    youseewhatididthur?

  14. #29
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    she's 15, a few months younger than me lol

  15. #30
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,294
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Mr.G View Post
    Pic or it never happed
    youseewhatididthur?
    He posted a pic


    Quote Originally Posted by InHuman View Post
    she's 15, a few months younger than me lol
    nao child porn





Page 2 of 10 FirstFirst 1234 ... LastLast