Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Condemŋed's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Raped in the butt, in the butt, on MYSPACE!

    LOL! Twin brother records family drama and adds to it. Gotta love it! LMFAO.


  2. #2
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Omg, Hahaha!!!!.... "Ur grownded honey"..... Rofl. That made me laugh when he said that.... Haha. Wow that was good.

  3. #3
    Tryptamine.'s Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Location
    Where you live
    Posts
    1,890
    Reputation
    118
    Thanks
    230
    My Mood
    Bored
    hahah wow..funnyyyy
    where'd you meet him?
    myspace..
    LOL
    could have been rapped..in the but!
    "I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."
    - Hunter S Thompson

  4. #4
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by s34d0g View Post
    hahah wow..funnyyyy
    where'd you meet him?
    myspace..
    LOL
    could have been rapped..in the but!
    Dude, Why would someone meet someone over myspace.... Complete Stupitdy, My mom would of beat me down lol. Anyways still funny.

  5. #5
    platinum92's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Location
    Somewhere where you cant see me
    Posts
    899
    Reputation
    10
    Thanks
    44
    rofl raped in the butt in the butt in the butt

  6. #6
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    you are 18 you better move out -.-''
    and they are fucking annoying as hell

  7. #7
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    old video :@

  8. #8
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,827
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,663
    My Mood
    Devilish







    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  9. #9
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Omg, Hahaha! That was funny. Rofl.

Similar Threads

  1. Replies: 10
    Last Post: 10-25-2009, 02:35 AM
  2. Replies: 6
    Last Post: 12-08-2008, 01:57 PM
  3. Post the scariest shit you have seen!
    By arunforce in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 08-18-2007, 12:16 AM
  4. Does the Firefly skin Suck?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 02-10-2007, 07:49 AM
  5. Plz I Want Maple Global Hacks And Where Do I Get Game Engine 2 Make The Hacks Work???
    By mattinthehat in forum MapleStory Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 3
    Last Post: 01-15-2006, 07:12 PM

Tags for this Thread