Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 57
  1. #31
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    [quote=Zorph²;3596913]
    Quote Originally Posted by Jessika View Post

    Whutchu talking about?
    Read everything and you will understand.lol

  2. #32
    Mewtwo's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Location
    bob
    Posts
    120
    Reputation
    35
    Thanks
    5
    [quote=IchigoBleach;3596931]
    Quote Originally Posted by Zorph² View Post
    Then give em to me :P
    Why are we quoteing a fail quote
    SUCK MY MOTHERFUCKING...BASS

  3. #33
    N22's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Location
    On Earth :)
    Posts
    2,094
    Reputation
    132
    Thanks
    95
    My Mood
    Inspired
    [quote=Jessika;3596930]
    Quote Originally Posted by Zorph² View Post

    Read everything and you will understand.lol
    Tried, lazy'ism.
    Brownies For Dah Win.
    Just hoping in...

  4. #34
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Juan View Post
    cause it would be fun
    Go on skype then lol

  5. #35
    IchigoBleach's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    ???
    Posts
    875
    Reputation
    46
    Thanks
    66
    [quote=Mewtwo®;3596937]
    Quote Originally Posted by IchigoBleach View Post

    Why are we quoteing a fail quote
    Wow. I just noticed that.

  6. #36
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    im on
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  7. #37
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by Juan View Post
    im on
    ehhh what did you mean? that you wanted to skype with me?

    [quote=Mewtwo®;3596937]
    Quote Originally Posted by IchigoBleach View Post

    Why are we quoteing a fail quote
    You're a fail quote sorry dumb come back is dumb
    Last edited by Jessika; 03-08-2011 at 07:03 PM.

  8. #38
    IchigoBleach's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    ???
    Posts
    875
    Reputation
    46
    Thanks
    66
    Quote Originally Posted by Jessika View Post
    ehhh what did you mean? that you wanted to skype with me?
    Lol. He's gonna stalk you and watch you change through the window./sarcasm
    Whats your skype?

  9. #39
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by IchigoBleach View Post
    Lol. He's gonna stalk you and watch you change through the window./sarcasm
    Whats your skype?
    Yeah he's actually already my stalker ^^ but umm its jessbabycakes and I'm not on because on on my brothers computer and I'm not allowed to sign out of his skype x.x but do add me I'm willing to talk when i can fosho

    Quote Originally Posted by Juan View Post
    im on
    You still stalking me tho? I waited outside that next day to see if you were really gonna show but i knew you wouldn't ^^
    Last edited by Jessika; 03-08-2011 at 07:09 PM.

  10. #40
    IchigoBleach's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    ???
    Posts
    875
    Reputation
    46
    Thanks
    66
    Quote Originally Posted by Jessika View Post
    Yeah he's actually already my stalker ^^ but umm its jessbabycakes and I'm not on because on on my brothers computer and I'm not allowed to sign out of his skype x.x but do add me I'm willing to talk when i can fosho



    You still stalking me tho? I waited outside that next day to see if you were really gonna show but i knew you wouldn't ^^
    Added you. But I warn you, I sound like Justin Bieber Dx

  11. #41
    x.navi.x's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    female
    Location
    seattle, wa
    Posts
    2,236
    Reputation
    205
    Thanks
    263
    My Mood
    Psychedelic
    A glass of Lophroaig.

  12. #42
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by IchigoBleach View Post
    Added you. But I warn you, I sound like Justin Bieber Dx
    I dislike JB but It's alright haha I'll be nice and not make fun of you if you stay on my good side

  13. #43
    IchigoBleach's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    ???
    Posts
    875
    Reputation
    46
    Thanks
    66
    Quote Originally Posted by Jessika View Post
    I dislike JB but It's alright haha I'll be nice and not make fun of you if you stay on my good side
    Yes, IF. Arghh what to do.

  14. #44
    Jessika's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    female
    Location
    Tennessee
    Posts
    2,099
    Reputation
    135
    Thanks
    199
    My Mood
    Sick
    Quote Originally Posted by x.navi.x View Post
    A glass of Lophroaig.
    Haha Whiskey? I'd rather have some Smiroff

    Quote Originally Posted by IchigoBleach View Post
    Yes, IF. Arghh what to do.
    Do what we all do xD NOTHING YES?

  15. #45
    x.navi.x's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    female
    Location
    seattle, wa
    Posts
    2,236
    Reputation
    205
    Thanks
    263
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Jessika View Post
    Haha Whiskey? I'd rather have some Smiroff
    Lol. Smirnoff is for pussies. Besides. It tastes like shit.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast